اینشورتک
رویاهای بلندپروازانه استارتاپی را با نوآوری محقق کنید
نوآوری به یکی از مقولات موثر در موفقیت کسب‌وکارهای امروزی از جمله استارتاپ‌ها بدل شده‌است. با این هفت روش می‌توان به رویاهای بلندپروازانه برای کسب‌وکار استارتاپی رنگ حقیقت پاشید.
زمان مطالعه: 7 دقیقه
چطور بیمه سایبری یک شبه راه صد ساله را طی کرد؟
بیمه سایبری یکی از همان بخش‌هایی است که در دوران همه‌گیری با رشد همراه شد. همه‌گیری در بسیاری از کسب‌وکارها تغییرات و تحولاتی را ایجاد کرده‌ است که پیش از آن، انتظارش را نداشتند. تقاضاهای جدیدی در حال شکل گرفتن است و به همین خاطر همه‌چیز متحول خواهد شد.
زمان مطالعه: 6 دقیقه
جریان‌های اصلی فناوری بیمه‌ای در سال آینده
همه‌گیری کرونا، فناوری بیمه‌ای را به امری الزامی در صنعت بیمه بدل کرده‌است. اما جریان‌های اصلی فناوری بیمه‌ای در سال 2022 چه خواهد بود؟ فهیم شکیل، فعال حوزه فناوری بیمه‌ای در Damco Solutions از این جریان‌های کلیدی می‌گوید.
فهیم شکیل
زمان مطالعه: ۷ دقیقه
۸ اینشورتک برتر صنعت بیمه جهان
صنعت بیمه نیازمند نوآوری است و نسل جدید استارتاپ‌ها باعث شده تحولاتی بزرگ در صنعت بیمه رخ دهد. اما کدام‌یک از شرکت‌های بیمه توانسته‌اند در این زمینه عملکرد موفقیت‌آمیزتری داشته باشند؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
بیمه عمر زمانی، راهکاری برای پدرهای همیشه نگران!
آیا تا به حال عنوان بیمه عمر زمانی را شنیده‌اید؟ نوعی از بیمه‌نامه که پس از فوت فرد بیمه‌شده، سرمایه خسارت به ذی‌نفعانش تعلق می‌گیرد. این شکل از پوشش بیمه‌ای جزو مواردی است که اغلب موارد پدرها به آن توجه دارند.
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
خوب، بد، زشت صنعت بیمه کدام است؟
مارون مراد نویسنده‌ای لبنانی است که در حال حاضر در نیویورک زندگی می‌کند. او که خودش مدیر صنعت بیمه است، کتابی خواندنی برای مدیران صنعت بیمه دارد به نام راهنمای مدیریت بیمه با بهترین توصیه‌ها درباره مفهموم مدیریت در بیمه.
ضرورت بیمه حوادث طبیعی در دنیا
فناوری می‌تواند با پیشرفت‌هایی که داشته، به کاهش آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی کمک کند. براساس گزارش ژورنال بیمه در آمریکا، تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰.۳ میلیون هکتار از زمین‌های آمریکا به دلیل آتش‌سوزی‌های گسترده از بین رفته‌است. این رقم، سه برابر میانگین ده ساله مربوط به سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ است.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
بیمه در سال ۲۰۲۲ میلادی اوج می‌گیرد
سال 2021 میلادی به پایان رسید اما چشم‌انداز صنعت بیمه برای سال 2022 چگونه خواهد بود؟ فعالان در صنعت بیمه معتقدند وضعیت این صنعت در سال نو میلادی بهبود پیدا خواهد کرد.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۵ روش برای افزایش تجمیع‌فروشی
تجمیع‌فروشی ارتباط مستقیم با وفاداری مشتری دارد و وفاداری هم وابسته تجربه مشتری است. این روزها کسب‌وکارهای مختلف به دنبال افزایش فروش و همچنین تجمیع‌فروشی هستند. اما چطور می‌توان فروش تجمیعی را افزایش داد؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
۴ جریان اصلی تحول دیجیتال برای صنعت بیمه در سال ۲۰۲۲ میلادی
هم‌زمان با آغاز سال جدید میلادی، صنعت بیمه به دنبال تسریع فرایندهای تحول دیجیتال است تا در سال ۲۰۲۲ از مزایای این تحول بهره بگیرد که به حتم نوآوری و فناوری اصلی‌ترین موارد در سال جدید میلادی خواهند بود.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
تیم لطیف: «ما قطعا اینشورتک هستیم!»
به باور تیم لطیف در فضای سنتی و به شدت رگولیت‌شده بیمه وقتی هیچ اقدام نوآورانه بلندپروازانه‌ای دست نمی‌دهد- خواه به سبب انفعال استارتاپ‌ها یا محدودیت‌های نهاد ناظر- باید به هر اقدام نوآورانه‌ای ولو در حد فروش بیمه تن داد. چرا که تسهیلگری در بیمه مهم‌ترین رویکردی است که جامعه مشتریان امروز بیمه به شدت سنتی ایران به آن نیاز دارند.
لیدا هادی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
آیا هوش مصنوعی به درد شما می‌خورد؟
هوش مصنوعی از نگاه عموم صاحبان کسب‌وکارهای امروزی، امری ضروری است. اما در واقع، پیش از اعمال هوش مصنوعی در کسب‌وکار، باید ببینید آیا واقعا به آن نیاز دارید یا خیر. پنج موردی که به آن‌ها اشاره شده، باید هنگام بهره‌گیری از هوش مصنوعی در کسب‌وکار، مورد توجه قرار بگیرند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه