اینشورتک
کرونا فرهنگ صنعت بیمه را تغییر داد
دکتر رابین کی‌یرا، موسس دیجیتال‌اسکوتینگ، یکی از اینشورتک‌های بزرگ و مطرح دنیا در گفت‌وگویی با سایت مانترا لبز از اثرات کرونا بر صنعت بیمه می‌گوید.
زمان مطالعه: 5 دقیقه
نوآوری را از بحران نجات دهید!
اولویت‌دهی به نوآوری در شرایط امروزی، کلید رشد برای شرایط پس از بحران است. واژه بحران (Crisis) در زبان چینی مرکب از دو کلمه است، یکی «خطر» را نشان می‌دهد و دیگر «فرصت». اکنون با هر دو وضعیت روبه‌رو هستیم.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
۷ گام تا داشتن یک استارتاپ موفق
همه از ایده‌های خوب برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید برخوردارند اما مسئله این است که این ایده‌ها به یک استارتاپ موفق ختم شوند. برای موفقیت در کسب‌وکار استارتاپی، باید به معنای واقعی، کارآفرین باشید. طی این هفت گام می‌توانید از موفقیت استارتاپ خود حدودا اطمینان حاصل کنید.
زمان مطالعه: ۷ دقیقه
برای ایجاد اکوسیستم دیجیتالی بیمه چه باید کرد؟
انتظارات مشتریان افزایش پیدا کرده و بهبود تجربه مشتری به یکی از اساسی‌ترین مسائل در صنعت بیمه تبدیل شده‌است. به همین خاطر است که بیمه‌گران باید به کمک اکوسیستم دیجیتالی، نحوه ارائه خدمات به مشتریان را بهبود ببخشند. اکوسیستم دیجیتالی به یک مزیت مهم در صنعت بیمه بدل شده‌است.
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
هوش مصنوعی آینده صنعت بیمه است
هوش مصنوعی تحولی اساسی در بازار بزرگ بیمه ایجاد خواهد کرد. صنعت بیمه تنها در آمریکا ارزش ۱.۲ تریلیون دلاری در سال ۲۰۲۱ داشته و بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. این بازار بزرگ بی‌نیاز از فناوری‌های مدرن نیست.
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
اینشورتک‌ها در عصر دیجیتال چه کاربردی دارند؟
نیراژ گوپتا، سیاست‌گذار در بازار بیمه، آویناش بابور، از مدیران اینشورنس مارکت و جاناتان رالینگ، از مدیران یالاکامپیر هر سه در یکی از وبینارهای رویداد اینشورتک منا، درباره عصر دیجیتال در صنعت بیمه و مشتریان جدیدی که جرقه اینشورتک‌ها را می‌زنند، صحبت کردند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
معرفی کتاب «درون صنعت بیمه»
کوین گلسر یکی از فعالان و کارشناسان صنعت بیمه است که در کتاب خود با عنوان «درون صنعت بیمه» تلاش کرده برای مخاطبانش از ابعاد مختلف بیمه بنویسد.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینشورتک را وارد زمین بازی کنید!
اینشورتک قرار است زمین بازی را عوض کند اما این جریان تنها در مورد کسب‌وکار مدیرانی صدق می‌کند که به استقبال این تغییر می‌روند و آن را در آغوش می‌گیرند.
لیدا هادی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
چطور می‌توان از توان اینشورتک‌ها بیشترین استفاده را برد؟
امروز اینشورتک‌ها اغلب به این خاطر محبوبیت پیدا کرده‌اند که بیمه‌گران تصور می‌کنند فناوری بیمه‌ای خود به خود بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد به‌کارگیری اینشورتک برابر با بهره‌گیری مفید از آن نیست. همیشه میان «بلد بودن راه» و «پیاده رفتن در آن راه» تفاوت‌هایی وجود دارد. بهره‌گیری از اینشورتک‌ها هم به همین قضیه مربوط می‌شود.
زمان مطالعه: ۸ دقیقه
با مطرح‌ترین کتابچه اینشورتک آشنا شوید
یکی از کتاب‌های موثر در حوزه فناوری بیمه‌ای، کتاب اینشورتک است. این کتابچه در حقیقت نوعی راهنماست که مخاطب خود را در مسیر تحول کسب‌وکار بیمه‌ای، هدایت می‌کند.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چرا شرکت‌ها باید به وفاداری مشتری اهمیت بدهند؟
وفاداری مشتری حاصل تجربه مشتریِ مطلوب است، امری که می‌تواند روی افزایش سوددهی هر شرکتی در هر صنعتی از جمله صنعت بیمه اثر بگذارد. اما چه عواملی می‌توانند روی وفاداری مشتری به یک برند اثر بگذارند؟ با چه ترفندهایی می‌توان وفاداری مشتری را ارتقا داد؟
زمان مطالعه: 7 دقیقه
بیمه مسافرتی در سال 2022 رونق می‌گیرد
بازار بیمه مسافرتی هم‌زمان با لغو سفرها در دوران همه‌گیری کرونا، کساد شده بود. اکنون گزارش بازار جهانی بیمه مسافرتی منتشر شده و نشان می‌دهد که درآمد حاضر از این بازار در سال جدید میلادی افزایش خواهد یافت. این گزارش چشم‌انداز بازار بیمه مسافرتی را بهتر و دقیق‌تر مشخص می‌کند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه