معرفی کتاب اینشورتک

با مطرح‌ترین کتابچه اینشورتک آشنا شوید

یکی از کتاب‌های موثر در حوزه فناوری بیمه‌ای، کتاب اینشورتک است. این کتابچه در حقیقت نوعی راهنماست که مخاطب خود را در مسیر تحول کسب‌وکار بیمه‌ای، هدایت می‌کند.
15 دی 1400
شناسه : 445
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از کتاب‌های موثر در حوزه فناوری بیمه‌ای، کتاب اینشورتک است. این کتابچه در حقیقت نوعی راهنماست که مخاطب خود را در مسیر تحول کسب‌وکار بیمه‌ای، هدایت می‌کند.

شاید وقتی این کتابچه را بخوانید با خودتان بگویید کاش کتاب‌هایی نظیر این برای اینشورتک، بیشتر بود. «کتاب اینشورتک» (The Insurtech Book) در حقیقت مجموعه مقالاتی از چندین نویسنده در حوزه فناوری بیمه‌ای است. این کتاب ۳۲۸ صفحه‌ای به بررسی سرمایه‌گذاری در اینشورتک از سال ۲۰۱۰ می‌پردازد و نشان می‌دهد که چطور تا سال ۲۰۲۰ به رشد سالانه ۱۰ درصدی خود ادامه خواهد داد.

از هر چهار مدیرعامل شرکت بیمه، سه مدیرعامل بر این باورند که کسب‌وکار آن‌ها با روندهای برهم‌زنندگی دچار تحول شده‌است. آن‌ها می‌دانند که باید از فناوری‌های نوظهور بهره بگیرند و انقلابی بزرگ در صنعت بیمه به راه بیندازند.

کتاب اینشورتک برای آن‌ها که به دنبال نگاهی نو و جهانی درباره استارتاپ‌های بیمه‌ای و شرکت‌های فناوری و فناوری مالی هستند، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. این کتاب مخاطب را به اکوسیستم جدید صنعت بیمه هدایت می‌کند.

برخی افراد تصور می‌کنند صنعت بیمه با تهدید مواجه شده‌است. اما واقعیت این است که صنعت بیمه با پیشرفت‌های فناوری در حال متحول شدن است. مدل‌های کسب‌وکار، تجربه مشتری، درک مشتری، زنجیره ارزش، ساختار سازمانی و نظایر این‌ها، همگی جزو مفاهیمی هستند که در دنیای مدرن بیمه همراه با فناوری بیمه‌ای، متحول خواهند شد.

در کتاب اینشورتک، ضمن آشنایی با تجربه بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در حوزه بیمه، می‌توانید با فرصت‌هایی که برای رشد کسب‌وکار بیمه‌ای‌تان وجود دارد، بیشتر آشنا شوید. در این کتاب می‌خوانید که چرا اینشورتک‌ها به نوعی، مرحله‌ای برای تکامل صنعت بیمه به شمار می‌آیند و چطور می‌توانید کسب‌وکار خودتان را برای آینده‌ای موفق، مجهز کنید.

کتاب اینشورتک در حقیقت نوعی کتابچه راهنماست که در مسیر تغییر و تحول کسب‌وکار بیمه‌ای، مخاطب خود را هدایت می‌کند. صنعت بیمه بدون کمک فناوری، قطعا از دنیای امروز عقب خواهد ماند. نوآوری‌های فناورانه به این صنعت کمک خواهد کرد تا افقی جدید پیش روی خود بگشاید. کتاب اینشورتک، این افق را به مخاطب خود نشان می‌دهد.

این کتاب در سال ۱۳۹۸ از سوی انتشارات راه پرداخت ترجمه و راهی بازار کتاب ایران شده است. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4