اینشورتک
رونق بازار اینشورتک‎‌ها در اروپا
در شرکت‌های اینشورتک اروپایی چقدر سرمایه‌گذاری می‌شود؟ در این گزارش کوتاه، بیشترین اطلاعات را در قالب آمار و ارقام درباره سرمایه‌گذاری در اینشورتک اروپا به دست بیاورید.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
بازار فضای ابری رشد ۱۶.۳ درصدی خواهد داشت
براساس گزارش‌ یاهو فایننس، بازار فضای ابری به دلیل همه‌گیری کرونا طی یک سال گذشته، بیش از پیش رشد کرده‌است. اکنون پیش‌بینی می‌شود که ارزش این بازار از ۴۴۵.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۹۴۷.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۶ برسد. به این ترتیب نرخ رشد مرکب سالانه برای این بازار حدود ۱۶.۳ درصد خواهد بود.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
مدل جدید یادگیری ماشین، روابط را می‌فهمد
یادگیری ماشین می‌تواند این توانایی را به ربات‌ها بدهد که روابط را درک کنند. طی این مدل یادگیری ماشین که در حقیقت نوعی یادگیری عمیق است، ماشین‌ها ابتدا رابطه تک‌تک اشیا با یکدیگر را بررسی می‌کنند و سپس روابط را در منظره‌ای که پیش رویشان قرار دارد، تشخیص می‌دهند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
بیمه دوباره از نو بلند می‌شود
دگرگونی بزرگی در زمینه مسئولیت‌پذیری اجتماعی و شرکتی و به‌طور کلی هم‌دلی بیشتر در راه است که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۲ یک تغییر جهانی بزرگ برای صنعت بیمه به همراه داشته باشد.
زمان مطالعه: 7 دقیقه
بیمه به عنوان سرویس، مسیر تازه صنعت بیمه است
یکی از ابداعاتی که در مسیر دیجیتالی شدن در صنعت بیمه رخ داده، ارائه «بیمه به عنوان سرویس» است. این سرویس به این صورت است که تمامی نیازهای بیمه‌ای فرد را از صفر تا صد به صورت دیجیتالی برآورده می‌کند. از مدیریت مطالبات تا حمایت از مشتری در این فرایند در نظر گرفته شده‌است.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
7 راهکاربرای بهبود تماس‌های ویدیویی
این روزها برقراری تماس‌های تصویری، ویدیوکنفرانس و وبینار به یکی از اتفاقات عادی در کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شده‌است. اما بسیاری از افراد هنوز با قوانین مرسوم برای یک تماس ویدیویی مطلوب آشنایی ندارند. راهکارهایی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌تواند شرایط تماس ویدیویی را بهبود بخشد.
زمان مطالعه: 2:19 دقیقه
۹ استراتژی شخصی‌سازی برای بهبود تجربه مشتری
طی یک دهه گذشته بهبود تجربه مشتری به یکی از مهم‌ترین مقولات در کسب‌وکارها تبدیل شده و یکی از ابزارهای آن، شخصی‌سازی است. فناوری‌های نوین بستری را برای شخصی‌سازی در جهت بهبود تجربه مشتری فراهم آورده‌است.
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
بیمه‌ای که می‌شناختیم دیگر تمام شد!
کتاب "پایان بیمه! فرجام بیمه ای که می شناختیم" نوشته راب گالبریت با ترجمه علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو موفق به کسب عنوان کتاب منتخب سال در بخش ترجمه "بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، آذر 1400" به انتخاب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صنعت بیمه برای تغییر آماده نیست
خلأهای قانونی و نبود مقررات و دستورالعمل‌های متقن برای تسهیل حرکت در مسر تحول دیجیتال در بیمه از مواردی است که کارشناسان ببه عنوان چالش‌های صنعت بیمه به آن اشاره می‌کنند. اما گره کار کجاست؟ نقش بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر و رگولاتور در این امر چیست و تا چه میزان می‌تواند موثر باشد؟ این‏ها سوالاتی است که سیدقاسم نعمتی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی به آن‏ها ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏پاسخ داده است.
زمان مطالعه: ۷ دقیقه
نیازمند انقلاب دیجیتال هستیم نه تحول دیجیتال!
تحول دیجیتال در صنعت بیمه اتفاق نیفتاده است. این واقعیتی است که باید بپذیریم. شاید این دیدگاه در ابتدای امر بدبینانه‌ به نظر برسد، اما دلایلی برای اثبات آن وجود دارد که یکی از مهم‏‌ترین آن‏ها ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏این است که مدیران ارشد صنعت بیمه، هنوز بین بیمه الکترونیک و بیمه دیجیتال تمایز قایل نیستند.
ابراهیم نصیری
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
چرا آلمان به نوآوری در صنعت بیمه معروف است؟
بازار بیمه آلمان بسیار عظیم است. مروری بر اعداد و ارقام مربوط به این صنعت در این کشور به خوبی نشان می‌دهد که آلمان یکی از غول‌های صنعت بیمه در جهان است. آمار تا حد زیادی وضعیت صنعت بیمه آلمان را مشخص می‌کند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
کرونا فرهنگ صنعت بیمه را تغییر داد
دکتر رابین کی‌یرا، موسس دیجیتال‌اسکوتینگ، یکی از اینشورتک‌های بزرگ و مطرح دنیا در گفت‌وگویی با سایت مانترا لبز از اثرات کرونا بر صنعت بیمه می‌گوید.
زمان مطالعه: 5 دقیقه