آیا مدیری کارکشته در صنعت بیمه هستید؟ یا کسی که میخواهد به عنوان مدیرعامل وارد این عرصه شود؟ فرقی نمیکند جزو کدام دسته از این افراد باشید، کتاب «راهنمای مدیریت بیمه» برای شماست! این کتاب شامل بهترین توصیهها درباره مدیریت در صنعت بیمه است.
صنعت بیمه بخشهای مختلف و محصولات متنوعی دارد، این صنعت تقریبا در همه کشورها حضوری فعال دارد. در نتیجه میتوان کسبوکاری در صنعت بیمه به راه انداخت که در سطح بینالمللی مطرح شود. کسانی که به دنبال راهاندازی استارتاپ هستند هم میتوانند به راحتی در این اکوسیستم بیمهای، برای خودشان کسبوکار آنلاین درآمدزایی را راهاندازی کنند. اما چگونه میتوان قدم در این مسیر گذاشت؟ کتاب راهنمای مدیریت بیمه به کمک تجربههای مدیران موفق در صنعت بیمه، به دنبال پرورش مدیرانی کاربلد و جدید در این عرصه است. در این کتاب از تجربه مدیرانی که دههها در صنعت بیمه در سطح بینالمللی فعالیت داشتهاند، بهره گرفته شدهاست.
از مباحثی مانند سرمایهگذاری در صنعت بیمه گرفته تا اموری مانند تخصیص بودجه و مدیریت استارتاپها همگی جزو مسائلی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شدهاست. نکته جالب توجه در مورد این کتاب، وجود حکایتها و روایتهای شخصی است که اغلب با ادبیاتی شوخطبعانه مطرح شده و در نتیجه در ذهن مخاطب هم ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
راهنمای مدیریت بیمه تلاش دارد خوب، بد و زشت صنعت بیمه را برای کسانیکه به تازگی قدم در این عرصه گذاشتهاند، نمایان کند. در عینحال، راهکارهایی را هم برای عملکرد موثر و موفق در این صنعت مطرح کردهاست. با این کتاب، میتوان آینده پرسود برای کسبوکار بیمهای خود راهاندازی کرد. مارون موراد، نویسنده این کتاب، جزو مدیران ارشد در صنعت بیمه است که در حال حاضر هم در این صنعت نقشی فعال دارد. این نویسنده اصالتا لبنانی است و در حال حاضر در نیویورک فعالیت دارد. او این کتاب را در ۴۲۰ صفحه به رشته تحریر درآوردهاست.