اینشورتک
مزایای شراکت با اینشورتک‌ها چیست؟
نوآوری به امری ضروری در دنیای امروز تبدیل شده و بیمه‌گران هم در صنعت خود به آن نیاز دارند. دستیابی به برخی از انواع نوآوری در صنعت بیمه به دست خود بیمه‌گران امکان‌پذیر است اما برای برخی از دیگر موارد نیاز به شرکت‌هایی خارج از صنعت بیمه است. اینجاست که اینشورتک‌ها وارد میدان می‌شوند تا با شراکت خود با بیمه‌گران، دنیای صنعت بیمه را متحول و نوآوری را به آن هدیه کنند.
زمان مطالعه: 1:24 دقیقه
برای تحول دیجیتال باید امروز را از نو نگاه کرد
برای تحول دیجیتال، یک راه مشخص پیش رو داریم: بدون انکار گذشته با احترام به تمام ارزش و افتخارهای آفریده شده، امروز را از نو نگاه کنیم. همه اسناد و قانون و مقررات و بخش‌نامه‌ها و فرایندهای‌مان را کنار دست بگذاریم، و به جای ویرایش آن‌ها، بیاییم و بر اساس دنیا و کسب و کار دیجیتال، طراحی جدید و اساسی کنیم. این طراحی را بدون دست‌کاری کردن گذشته، با نگاه هوشمندانه به آینده انجام دهیم. نهراسیم که چه چیزهایی را باید کنار بگذاریم و چه عادت و رفتاری را باید تغییر دهیم.
محمود کریمی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
تقاضای بیمه تیراندازی در آمریکا
بازگشایی اماکن عمومی در آمریکا باعث شده نگرانی‌ها در مورد تیراندازی‌های عمومی هم زنده شود. به همین خاطر است که دوباره تقاضا برای پوشش‌های بیمه‌ای در این زمینه افزایش یافته‌است.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مراقب متاورس باشید
متاورس یا فرادنیا (Metaverse) نظریه‌ای درباره فناوری جدید در آینده است، در واقع می‌توان آن را ابرواقعیت مجازی دانست که کاربران به کمک آن می‌توانند از سرتاسر دنیا به یکدیگر متصل شوند. آیا بیمه‌گران باید به فکر متاورس باشند؟
پائول کارول
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پایداری از لنز بیمه
حالا بیمه‌گران می‌دانند که پایداری یک ارزش مشترک است. آن‌ها فعلا سرگرم بازسازی صنعت بیمه در شرایط پساکرونایی هستند و در این بین، فرصت خوبی فراهم آمده تا اهداف جدیدی برای خود در نظر بگیرند و به سمت پایداری گام بردارند.کنت سالدانها، فعال صنعت بیمه در این یادداشت از تحولات صنعت بیمه و تغییر نگرش نسبت به پایداری گفته‌ است.
کنت سالدانها
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
زنانی که باید در دنیای اینشورتک بشناسید
اینشورتک روندی در حال رشد است. حجم سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت روز به روز بیشتر می‌شود. اما زنان در این صنعت چه جایگاهی دارند؟ آیا توانسته‌اند خودشان را در سطوح مدیریتی تعریف کنند؟ این هفت زن، نقشی پررنگ در صنعت بیمه دارند.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تصادف را پیش از وقوع تشخیص دهید!
تصادف همیشه خطری است که سرنشینان را تهدید می‌کند. اما بشر امروزی به دنبال بهبود کیفیت زندگی به کمک هوش مصنوعی و فناوری‌های مدرن است. عده‌ای از دانشمندان در دانشگاه ام‌آی‌تی تلاش دارند به کمک یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، مدلی را طراحی کنند که تصادف‌ها را پیش از وقوع، پیش‌بینی می‌کند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
نوآوری، عصای جادویی کسب‌وکار است
نوآوری در محصولات و خدمات امری الزامی است. اما نوآوری در مدل کسب‌کار می‌تواند مزایایی درازمدت برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف به همراه داشته باشد. در عصر برهم‌زنندگی، نوآوری در کسب‌وکار می‌تواند به بزرگ‌ترین مزیت رقابتی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها تبدیل شود.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
افزایش بهره‌وری از مسیر تحول دیجیتال
سازمان و شرکت‌های مختلف باید توانایی بهره‌گیری از فناوری‌های جدید را داشته باشند. آن‌ها باید از به‌روزترین ابزارها برای کسب‌وکار خود بهره بگیرند. پروژه‌هایی که در این راستا طراحی می‌شوند، پروژه‌های تحول دیجیتال هستند که این روزها در میان شرکت‌های مختلف رواج زیادی پیدا کرده‌اند.
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اپلیکیشن‌های مدیریت دیجیتالی، تجربه مشتری را بهبود می‌بخشند
یکی از نوآوری‌هایی که به کمک فناوری‌های جدید در صنعت بیمه، مدیریت دیجیتالی بیمه‌نامه‌هاست. در واقع قرار است به کمک فناوری‌های جدید، مشتریان صنعت بیمه بتوانند بیمه‌نامه‌های خود را مدیریت کنند. دستیار دیجیتالی بیمه‌نامه می‌تواند رویکرد به بیمه را برای مشتری ساده‌ کند.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اینترنت اشیا محیط کار را امن‌تر می‌کند
اینترنت اشیا، فناوری پرکاربردی است که می‌تواند به صاحبان شرکت‌ها کمک کند در دوران همه‌گیری کرونا، سریع‌تر به وضعیت عادی بازگردند و شاهد حضور کارکنان خود در شرکت‌شان باشند.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
سرفه کنید تا هایف بیماری‌تان را تشخیص دهد
سازندگان اپلیکیشن هایف (Hyfe) در اقدامی نوآورانه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی صوتی توانسته‌اند خدماتی جدید و انقلابی در زمینه بیماری‌های تنفسی از جمله بیماری کرونا ارائه کنند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه