اینشورتک
نگو اینشورتک، بگو بیمه!
همان طور که تجارت اکترونیک نام تجارت به خود گرفت و استراتژی دیجیتال به استراتژی تبدیل شد، فناوری بیمه را هم بیمه خطاب کردند تعجب نکنید. به زودی اینشورتک روند طبیعی ساز و کار بیمه خواهد بود!
پائول کارول
زمان مطالعه: 7 دقیقه
آیا سلطه تسلا بر بازار بیمه جدی است؟
شرکت تسلا که به عنوان غول خودروسازی آمریکا در زمینه خودروهای برقی به شمار می‌آید به تازگی محصولی بیمه‌ای در کنار خودروهایش ارائه می‌کند که می‌تواند بازار بیمه خودرو و آینده آن را متحول کند.
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شخصی‌سازی ابزار برهم‌زننده بیمه‌گران سنتی
برای شخصی‌سازی لازم است نگاهی ۳۶۰ درجه‌ای به مشتری بیندازیم و همه جوانب را در نظر بگیریم. در بسیاری از صنایع از شخصی‌سازی به عنوان ابزاری برای ارائه محصولات بهتر و مناسب‌تر برای مشتری استفاده می‌شود.
زمان مطالعه: 6 دقیقه
موتورها باید زیر چتر بیمه بروند
آن‌چه می‌تواند موتورسواران را از خطر بیمه نجات دهد، پوشش‌های بیمه‌ای است. با این حال هم در ایران و هم در سایر نقاط جهان، موتورسواران اهمیت کمی به بیمه می‌دهند.
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اینشورتک در یک کلام
اینشورتک چیست و در صنعت بیمه چه کاربردی دارد؟ تعریف اینشورتک ساده و در عین‌حال دشوار است. اما آن‌ها که به دنبال بهره‌گیری از فناوری بیمه‌ای هستند باید با ابعاد آن آشنا شوند.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
آینده بیمه در سال ۲۰۳۰
صنعت بیمه در سال ۲۰۳۰ چه آینده‌ای خواهد داشت؟ می‌دانیم که هوش مصنوعی و فناوری‌های جدید موفق شده‌اند صنعت بیمه را متحول کنند. اما مسیر این تحول چگونه است؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
از پیچیدگی صنعت بیمه سود ببرید
بیمه با پیچیدگی‌های بسیاری همراه است که می‌توان از این امر به عنوان مزیتی کلیدی برای فروش محصولات بیمه‌ای بهره گرفت.
کریس بوراند
زمان مطالعه: 6 دقیقه
آیا شما نوآوری بلدید؟
نوآوری نوعی نظم است که می‌توان آن را آموخت و تکرار کرد. اما نکته اینجاست که این نظم متفاوت از شکل مدیریت کسب‌وکار است. باید بهترین روش‌ها را برای برقراری این نظم پیدا کرد.
زمان مطالعه: 5 دقیقه
مسیر همراهی با رسانه «اینشورتک»
رسانه اینشورتک که در حال حاضر محصولات خود را در قالب نشریه چاپی و پایگاه خبری آنلاین ارائه داده است، در این مسیر نیاز به همراهی شما دارد.
تیم لطیف: تحول دیجیتال یعنی برگ برنده!
به عقیده تیم لطیف دلیل اینکه صنعت بیمه به طور خاص، بسیار کندتر و محتاطانه‌تر به سمت و سوی نوآوری حرکت کرده، این است که فعالان نوآور این حوزه به نوعی نقش رابط را بین مصرف‏‌کننده و شرکت‌های بیمه بازی می‌کنند. این وضعیت سبب می‌شود که اینشورتک‌های واقعی یا شکل نگیرند و یا بعضاً شرکت‌های بیمه ما حتی از بعضی شرکت‌های تولیدی، عقب‌تر باشند.
زمان مطالعه: 12 دقیقه
پیشتازی کرگدن دنیای بیمه
شرکت هیپو یکی از مطرح‌ترین اینشورتک‌ها در سطح جهانی است. این شرکت برای بهبود خدمات بیمه‌ای در حوزه بیمه مسکن راه‌اندازی شده و مشتریان بسیاری دارد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
فقط تبلیغات کافی نیست!
تبلیغات صرفا سر و صدا می‌کند و کاری پرزرق و برق را به مشتری نشان می‌دهد. برندها در حالی‌که با تبلیغات، نام برند خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازند، باید انتظارات مشتری را هم برآورده کنند. در واقع آن‌ها باید همان‌قدر که بودجه صرف تبلیغات کرده‌اند، بودجه‌ای را هم به بهبود کیفیت محصولات خود ارائه دهند تا تجربه مشتری در شرکت‌شان ارتقا پیدا کند.
زمان مطالعه: 5 دقیقه