هر آنچه باید درباره شرکت بیمه هیپو بدانید

پیشتازی کرگدن دنیای بیمه

شرکت هیپو یکی از مطرح‌ترین اینشورتک‌ها در سطح جهانی است. این شرکت برای بهبود خدمات بیمه‌ای در حوزه بیمه مسکن راه‌اندازی شده و مشتریان بسیاری دارد.
09 آبان 1400
شناسه : 89
منبع:
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
شرکت هیپو یکی از مطرح‌ترین اینشورتک‌ها در سطح جهانی است. این شرکت برای بهبود خدمات بیمه‌ای در حوزه بیمه مسکن راه‌اندازی شده و مشتریان بسیاری دارد.

هیپو به زبان انگلیسی یعنی کرگدن. اما کرگدن صنعت بیمه، شبیه به کرگدن‌های معمولی نیست. شرکت بیمه «هیپو» که در ژانویه ۲۰۱۵ آغاز به کار کرده برای ارائه خدمات در حوزه بیمه مسکن راه‌اندازی شده‌است. نام این شرکت معمولا به عنوان اینشورتک برتر در حوزه بیمه مطرح می‌شود.

اهالی شرکت هیپو با استفاده از هوش مصنوعی و کلان‌داده، اطلاعات مربوط به مشتریان را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا بتوانند محصولی مطلوب‌تر به دست مشتری برسانند.

حدود یک سال و نیم بعد از راه‌اندازی هیپو، در دسامبر ۲۰۱۶، این شرکت توانست از طریق سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر به سرمایه ۱۴ میلیون دلاری دست پیدا کند. بالاخره این شرکت در آوریل ۲۰۱۷ مقر خود را در کالیفرنیا راه‌اندازی کرد. از آن زمان، بازاریابی به شیوه هیپو آغاز شد.

سرمایه ۱۴ میلیون دلاری هیپو در سال ۲۰۱۸ به ۲۵ میلیون دلار رسید. مدیران این شرکت، تصمیم گرفتند این دول را برای راه‌اندازی مرکزی برای رسیدگی به مشتریان در تگزاس صرف کنند. در نوامبر ۲۰۲۰ هم هیپو توانست به سرمایه ۳۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و به این ترتیب به یکی از غول‌های اینشورتکی در دنیای صنعت بیمه تبدیل شد.

اعضای شرکت هیپو می‌گویند این شرکت را به این خاطر راه‌اندازی کرده‌اند که ساکنان خانه استحقاق بیمه بهتری برای مسکن خود دارند. آن‌ها قرار است با بیمه‌نامه‌های بهتر و پوشش‌های مطلوب‌تر از یکی از گران‌ترین دارایی‌های انسان‌ها یعنی مسکن، مراقبت کنند.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شرکت هیپو به آن توجه دارند این است که خدمات بیمه‌ای به سرعت و با سهولت در اختیار مشتریان قرار بگیرد. آن‌ها تلاش می‌کنند بیمه‌نامه‌ها را به صورت آنلاین و کمتر از ۵ دقیقه در اختیار مشتریان خود قرار بدهند. طبیعی است که چنین اقدامی در عصر دیجیتالی، مورد استقبال مشتریان در صنعت بیمه واقع شود.

هیپو با چنین اندیشه‌ای توانست به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در صنعت بیمه تبدیل شود. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4