اینشورتک
اینشورتک باید روند تاثیرگذار صنعت بیمه باشد
اینشورتک، فناوری بیمه، تحول دیجیتال در صنعت بیمه و بیمه دیجیتال واژه‌هایی هستند که در سال‌های گذشته حتما به گوش فعالان صنعت بیمه خورده‌اند. آیا در این سال‌ها توانسته‌ایم از این روندها به اندازه کافی بهره‌برداری کنیم؟
رضا قربانی
زمان مطالعه: 8 دقیقه
فراگیری مالی چه کمکی به بیمه می‌کند؟
بیمه ابزاری مالی است که به شهروندان کمک می‌کند ضررها و زیان‌های خود را جبران کنند. اما باید در کشورها مکانیزم فین‌تکی برقرار باشد که شهروندان از طریق آن به ابزارهای مالی نظیر بیمه دسترسی پیدا کنند. در واقع به نوعی فراگیری مالی نیاز است.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
چه راهکارهایی یک شرکت را به نوآوری می‌رساند؟
نوآوری امری ضروری در دنیای امروزی است که صاحبان شرکت‌ها و کسب‌وکارها باید در مسیر آن گام بردارند. اینفوگرافیک نوآوری، ۵ راهکار اصلی برای اجرای موفق نوآوری در محل کار رنشان می‌دهد. راهکارهایی که می‌توانند خلاقیت و ایده را در هر شرکتی به اوج برسانند.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چهره بیمه با شرکای جدید عوض شد
آینده بیمه در کنار شرکای جدید در این صنعت، هیجان‌انگیزتر است چرا که انرژی تازه‌ای به این صنعت تزریق می‌کند. این شرکای جدید هستند که به فعالان در صنعت بیمه جرات و جسارت می‌دهند تا فرصت‌های جدید را تجربه کنند.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
برای یک بازار ۹.۴ میلیارد دلاری آماده باشید!
بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار چت‌بات‌ها تا سال ۲۰۲۴ به ارزش ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار خواهد رسید. چت‌بات‌ها به مرور به یکی از استانداردهای کسب‌وکارها بدل می‌شوند. به همین خاطر است که بهره‌گیری از آن‌ها به یکی از جریان‌های اصلی در امر رقابت در میان کسب‌وکارها تبدیل شده‌است. اما چطور می‌توان کسب‌وکار را برای بهره‌گیری از این فناوری آماده کرد؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
۳ درس بزرگ آمازون برای شرکت‌های بیمه
شرکت آمازون یکی از بزرگ‌ترین غول‌های خرده‌فروشی در جهان است. این شرکت با اقدامات نوآورانه و همچنین به کمک فناوری‌های مدرن توانسته خدماتی را به مشتریان خود ارائه کند که سطح رضایتمندی آن‌ها را افزایش می‌دهد. شرکت‌های بیمه و بیمه‌گران می‌توانند از تجربه مشتری آمازون، نکات زیادی برای بهبود تجربه مشتری خود بیاموزند.
زمان مطالعه: 2:42 دقیقه
جلب رضایت مشتری در شرایط بحرانی
کرونا تقریبا همه کسب‌وکارها را دچار بحران کرده‌است. در این شرایط،‌ صنعت بیمه می‌تواند نقش نجات‌دهنده را ایفا کند و در نهایت رضایت مشتری را به ارمغان آورد.
زمان مطالعه: 5 دقیقه
مترومایل بیمه را جور دیگری تعریف ‌می‌کند
مترومایل یکی از استارتاپ‌های بیمه‌ای در آمریکاست که خدمات بیمه‌ای برای خودروها را در ازای مسافت طی‌شده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فناوری، عنصر کامل‌کننده بیمه
کسی نمی‌داند صنعت بیمه در سال 2030 دقیقا چه شکلی خواهد داشت اما همه می‌دانیم که این صنعت در جهت تغییر و تکامل گام برمی‌دارد. پس مدیران بیمه‌ای باید قدم‌هایی بردارند که کسب‌وکارشان را به هدف تکامل در صنعت بیمه نزدیک‌تر کند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
جای خالی بیمه سایبری در صنعت بیمه کشور
از آنجا که هر کجا ریسکی باشد، حضور بیمه معنا پیدا می‌کند. در ریسک‌های سایبری هم بیمه‌ها در این حضور مدیریت ریسک را به عهده می‌گیرند. در ریسک‌های سایبری هم بیمه‌ها حضور خود را تثبیت کرده‌اند. هر چند این رشته از بیمه هنوز در ایران مورد توجه شرکت‌های بیمه قرار نگرفته و دلایل آن بسیار است، اما برخی شرکت‌ها اقداماتی برای ارائه خدمات بیمه سایبری انجام داده‌اند.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دیگر از ابرها نترسید!
فضای ابری طی سال‌های گذشته به بلوغی نسبی دست پیدا کرده‌است. با این حال هنوز هم نگرانی‌هایی وجود دارد که مانع از بهره‌گیری بیمه‌گران از این فضا می‌شود. این نگرانی‌ها به نوعی افسانه‌هایی هستند که باید با آن‌ها مقابله کرد. با این هفت افسانه آشنا شوید.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شبکه 5G چه اثری روی تجربه مشتریان می‌گذارد؟
شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانندبرای فروش بیمه‌نامه‌ها به شکلی موثرتر، از مزایای شبکه 5G بهره‌مند شوند. شبکه 5G می‌تواند مزیتی برای بهره‌گیری از داده‌ها و ارائه خدمات بهتر فراهم کند. همه این‌ها به معنای افزایش کارآیی و بهره‌وری در میان کسب‌وکارهاست که به شیوه‌ای ساده و صرفا با یک اتصال، ایجاد می‌شود.
زمان مطالعه: 5 دقیقه