هر آن‌چه باید درباره استارتاپ بیمه‌ای مترومایل بدانید

مترومایل بیمه را جور دیگری تعریف ‌می‌کند

مترومایل یکی از استارتاپ‌های بیمه‌ای در آمریکاست که خدمات بیمه‌ای برای خودروها را در ازای مسافت طی‌شده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
11 آبان 1400
شناسه : 171
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مترومایل یکی از استارتاپ‌های بیمه‌ای در آمریکاست که خدمات بیمه‌ای برای خودروها را در ازای مسافت طی‌شده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

همه خودروها باید بیمه شوند. اما برخی افراد گاهی روزها و هفته‌ها از خودروی خود استفاده نمی‌کنند و به همین خاطر نمی‌دانند چرا باید بابت بیمه خودروی خود هزینه کنند در حالی‌که تنها چند ساعت در ماه با آن رانندگی می‌کنند. مترومایل (Metromile) راهکاری برای این دسته از افراد ارائه کرده‌است. این استارتاپ بیمه‌ای، خدمات بیمه خودرو را در ازای مسافتی که وسیله نقلیه طی کرده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

بیمه در ازای مسافت طی شده در حقیقت به نوعی براساس میزان کاربرد خودرو تعیین می‌شود. بیمه‌گزاران به کمک مترومایل می‌توانند خودروی خود را براساس مسافتی که طی کرده‌اند، بیمه کنند. در حال حاضر بسیاری از ایالت‌های آمریکایی نظیر آریزونا، کالیفرنیا، ایلینوی، نیوجرسی، اورگان و واشنگتن از خدمات استارتاپ مترومایل بهره می‌گیرند.

مترومایل استارتاپی خصوصی است که در سال 2011 راه‌اندازی شده و البته در سال 2021 به استارتاپی دولتی تبدیل شده‌است. مقر مترومایل در سانفرانسیسکو است. اصلی‌ترین محصولی که مترومایل ارائه می‌کند اپلیکیشنی است که می‌تواند به بیمه در ازای مسافت طی‌شده کمک کند. این شرکت در حال حاضر 230 نیرو در اختیار دارد.

براساس گزارش سایت اینشورنس بیزینس، شرکت مترومایل با 510 میلیون دلار سرمایه راه‌اندازی شده‌است. این شرکت بر پایه علم داده‌ها فعالیت دارد و اعضای آن معتقدند به کمک قدرت داده‌ها می‌توان آینده را تغییر داد.

اپلیکیشن‌هایی که استارتاپ مترومایل برای رانندگی مهیا کرده می‌توانند داده‌هایی درباره مسافت طی‌شده و سلامت خودرو فراهم کنند. حتی کسانی‌که بیمه نیستند هم می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها بهره بگیرند.

اعضای مترومایل می‌گویند انقلابی در دنیای بیمه خودرو ایجاد کرده‌اند و این انقلاب از طریق معرفی و ایجاد راه‌های هوشمندتر برای مدیریت ریسک است.

یکی نکات مهم در مورد مترومایل این است که بیمه در ازای میزان کاربرد را معرفی کرد. بسیاری از استارتاپ‌های بیمه‌ای دیگر هم از همین مورد الهام گرفتند و خدمات بیمه‌ای و محصول را در ازای کاربرد ارائه کردند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4