اینشورتک
تلماتیک فرصتی دوباره برای بیمه‌گران خودرو است
فناوری تلماتیک یکی از مقولات مدرن در بیمه است که می‌تواند صنعت بیمه خودرو را متحول کند. تلماتیک نه انقلاب، بلکه نوعی تکامل در بیمه به شمار می‌آید.
زمان مطالعه: 5 دقیقه
چرا کسب‌وکارهای بیمه‌ای به بلاکچین نیاز دارند؟
از مزایای مهم بلاکچین این است که بین دو طرف معامله، نوعی اعتماد ایجاد می‌کند تا بتوانند اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اطلاعات در بلوک‌هایی الکترونیکی ثبت و رمزگذاری می‌شوند. اطلاعاتی که در این بلوک‌ها بارگذاری می‌شوند، دیگر قابل تغییر نیستند. حتی نمی‌توان آن‌ها را پاک کرد. در نتیجه کاربران نسبت به اطلاعات اطمینان خاطر پیدا می‌کنند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
نوآوری مت‌لایف برای مشتریان خاطره‌باز
سال 2013 میلادی بود که شرکت مت‌لایف برای نخستین بار اپلیکیشن اینفینیتی را طراحی کرد و در اختیار کاربران قرار داد. مشتریان شرکت مت‌لایف لحظات خود را در این اپلیکیشن به ثبت می‌رسانند تا بعدها در اختیار عزیزان‌شان قرار بگیرد.
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از شرکت بیمه نکست چه می‌دانید؟
نام نکست برای آن‌ها که از اهالی صنعت بیمه هستند، نامی شناخته شده است. این شرکت توانسته به کمک فناوری، خدمات بیمه‌ای را زیر ۱۰ دقیقه به مشتریان خود ارائه کند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
۱۰ شرکت برتر بیمه جهان
بزرگ‌ترین و پردرآمدترین شرکت‌های بیمه کدام هستند؟ هر سال، رتبه‌بندی‌هایی در سطح جهانی و بین‌المللی در میان شرکت‌های بیمه صورت می‌گیرد تا بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه جهان مشخص شوند. نام برخی شرکت‌ها که غول‌های بیمه‌ای به شمار می‌آیند، در این زمینه، همیش در صدر جدول است. برای مثال نام آلیانز را همیشه در میان شرکت‌های نخست می‌بینیم.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
صنعت بیمه چطور می‌تواند از بازار رمزارزها سود ببرد؟
بازار رمزارزها می‌تواند فرصتی ویژه برای فعالان صنعت بیمه باشد. بسیاری از غول‌های بیمه‌ای این مسئله را درک و برای آن اقدام کرده‌اند. شرکت آلیانز یکی از شرکت‌هایی است که محصولات و پوشش‌ها را برای رمزارزها ارائه کرده‌اند. حالا که رمزارزها به بخشی از اقتصاد تبدیل شده‌اند، صنایعی مانند صنعت بیمه هم باید آن‌ها را جدی بگیرند.
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چطور به نسل جدید بیمه عمر بفروشیم؟
افزایش آگاهی مردم نسبت به بیمه عمر باعث شده که فعالان بیمه در این عرصه فرصتی برای بروز ارزش‌های خودشان پیدا کنند. حالا وقت آن رسیده که نسل جدید را به خرید بیمه عمر دعوت کنند. آن‌ها نسلی هستند که بیمه‌گران عمر باید در موردشان تمرکز کنند. اما دسترسی به نسل جدید چندان هم ساده نیست.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چت‌بات‌ها کرونا را قابل تحمل کردند
چت‌بات‌ها در دوران کرونا به ابزاری ارزشمند و کاربردی تبدیل شدند. این ابزارها که به هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری‌ها مجهز هستند می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتریان بر جای بگذارند و در عین حال به صنایع و کسب‌وکارها کمک می‌کنند که شرایط خود را در دوران همه‌گیری بهبود ببخشند.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
فقدان داده مانع توسعه محصولات بیمه سایبری
تحولات بیمه سایبری از تمرکز صرف بر دارایی‌های دیجیتال به پوشش سایر طبقات دارایی، یک اتفاق نوپا است؛ چرا که بیمه‌گران کنونی در تلاش برای استفاده از روش‌های سنتی برای مدل‌سازی این ریسک‌ها، به‌ویژه در پرتو داده‌های حداقلی و غیرنماینده به سر می‌برند. بیمه‌گران و شرکت‌هایی که چنین اقداماتی را انجام دهند، موقعیت خوبی برای تصاحب سهم قابل توجهی از بازار رو به رشد خواهند داشت.
وحیده نورانی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کلان‌داده‌ها، بیمه‌پذیری را ممکن می‌کنند
کلان‌داده‌ها این قابلیت را دارند که بازاری جدید ایجاد کنند. مواردی که در گذشته قابلیت بیمه شدن نداشتند، به کمک داده‌ها بیمه‌پذیر می‌شوند. به همین خاطر است که از کلان‌داده به عنوان طلای جدید یاد می‌شود. در این میان هوش مصنوعی هم باعث شده تجزیه‌وتحلیل داده‌ها به شکلی بهتر و اصولی‌تر انجام شود.
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیایید همه در بیمه صادق باشیم!
بیمه اصولا از افراد و چیزهایی حمایت می‌کند که در حالت عادی توانایی مراقبت و نگه‌داری از آن‌ها وجود ندارد. اما همین جاذبه بیمه به امری برای جذب افرادی تبدیل می‌شود که صداقت ندارند، یعنی کلاهبردارها!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
با اینشورتک زیپاری آشنا شوید
زیپاری (Zipari) یکی از قدیمی‌ترین اینشورتک‌ها در جهان است که در حال حاضر در نیویورک فعالیت دارد. این شرکت تمرکز خود را روی بهبود تجربه مشتری در بیمه سلامت قرار داده‌است.
زمان مطالعه: 2 دقیقه