این شرکت برای انقلاب در تجربه مشتری متولد شد

با اینشورتک زیپاری آشنا شوید

زیپاری (Zipari) یکی از قدیمی‌ترین اینشورتک‌ها در جهان است که در حال حاضر در نیویورک فعالیت دارد. این شرکت تمرکز خود را روی بهبود تجربه مشتری در بیمه سلامت قرار داده‌است.
20 آبان 1400
شناسه : 71
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زیپاری (Zipari) یکی از قدیمی‌ترین اینشورتک‌ها در جهان است که در حال حاضر در نیویورک فعالیت دارد. این شرکت تمرکز خود را روی بهبود تجربه مشتری در بیمه سلامت قرار داده‌است.

سال 2014 بود که عده‌ای دور هم جمع شدند و شرکتی را تاسیس کردند به اسم زیپاری (Zipari). این شرکت در حوزه فناوری بیمه‌ای در نیویورک فعالیت می‌کند. زیپاری در سال 2016 با کسب 7 میلیون دلار بودجه، کارش را پیش برد. به مروز جذب سرمایه هم بیشتر شد.

اعضای اینشورتک زیپاری خودشان را به عنوان کارشناسان بیمه‌ای در حوزه سلامت و پزشکی معرفی می‌کنند. آن‌ها تلاش دارند چالش‌های حوزه بیمه سلامت را برطرف کنند. عموم آن‌ها پزشک و متخصص حوزه سلامت هستند. به همین خاطر است که حل معضلات و مشکلات مربوط به بیمه سلامت برایشان اهمیتی ویژه دارد.

فعالان در اینشورتک زیپاری می‌گویند از مقوله تجربه مشتری آگاهی دارند و به همین خاطر سعی می‌کنند تجربه مشتری را بهبود ببخشند. ایجاد راه‌کارهای نوآورانه جزو اقدامات این شرکت است. در واقع آن‌ها بهبود تجربه مشتری در حوزه بیمه سلامت را مسئولیت خودشان در زیپاری می‌دانند. به این ترتیب تلاش دارند برای بیمه سلامت، ارزش‌آفرینی کنند.

زیپاری نخستین شرکتی است که به صورت ویژه برای بهبود تجربه مشتری در حوزه سلامت راه‌اندازی شده و با استراتژی‌های خود سعی در بهبود و سرعت‌بخشی خدمات بیمه سلامت دارد. ایجاد فضایی چابک در بیمه سلامت جزو مسائلی است که این گروه اینشورتکی روی آن تمرکز دارد.

مارک ناتان، موسس و مدیرعامل زیپاری است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از 25 سالگی به عنوان مهندس رباتیک در ناسا آغازکرده‌است. ناتان تلاش دارد به کمک مدرنیزه کردن، تجربه مشتری را بهبود ببخشد. او همچنین به عنوان کارآفرین در آمریکا شناخته می‌شود.

زیپاری تلاش دارد به کمک به‌روزترین دانش، وضعیت را در زمینه تجربه مشتری در صنعت بیمه بهبود ببخشد و اقداماتی که داشته باعث شده نامش در فهرست برترین استارتاپ‌های حوزه بیمه قرار بگیرد.

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4