اپلیکیشن اینفینیتی تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد

نوآوری مت‌لایف برای مشتریان خاطره‌باز

سال 2013 میلادی بود که شرکت مت‌لایف برای نخستین بار اپلیکیشن اینفینیتی را طراحی کرد و در اختیار کاربران قرار داد. مشتریان شرکت مت‌لایف لحظات خود را در این اپلیکیشن به ثبت می‌رسانند تا بعدها در اختیار عزیزان‌شان قرار بگیرد.
23 آبان 1400
شناسه : 265
منبع:
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سال 2013 میلادی بود که شرکت مت‌لایف برای نخستین بار اپلیکیشن اینفینیتی را طراحی کرد و در اختیار کاربران قرار داد. مشتریان شرکت مت‌لایف لحظات خود را در این اپلیکیشن به ثبت می‌رسانند تا بعدها در اختیار عزیزان‌شان قرار بگیرد.

ما در دنیای موبایلی زندگی می‌کنیم. دنیایی که در آن، عکس‌ها و فیلم‌ها و صداهایمان را از طریق موبایل با دوستان و آشنایان به اشتراک می‌گذاریم. اپلیکیشن مت‌لایف (MetLife) با عنوان اینفینیتی (Infinity) تلاش کرده این تجربه موبایلی را به شکلی متفاوت و نوآورانه به مشتریان در صنعت بیمه ارائه کنید.

افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، این توانایی را به دست می‌آورند که ویدیو، عکس یا اسناد و مدارک را با عزیزان خود به اشتراک بگذارند با این تفاوت که این موارد، در آینده به دست عزیزان‌شان خواهد رسید. این عکس‌ها و فیلم‌ها و مدارک می‌توانند خاطراتی باشند که در اختیار نسل آینده هم قرار می‌گیرند.

نکته مهم در مورد اپلیکیشن اینفینیتی این است که لحظات خاص و نقاط عطف زندگی فرد را ثبت می‌کند. در واقع طراحی آن به گونه‌ای است که این لحظات خاص را ماندگار کند و زندگی احساسی و عاطفی فرد را هم پوشش دهد.

تولد یک اپلیکیشن

سال 2013 بود که شرکت مت‌لایف برای نخستین بار اپلیکیشن اینفینیتی را طراحی کرد و در اختیار کاربران قرار داد. در آن زمان هم نسخه آندروید و هم نسخه آی‌او‌اس این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌گرفت.

خاطراتی که ثبت می‌ِشوند به صلاح‌دید کاربر در اختیار فردی قرار می‌گیرند که قرار است داده‌ها با او به اشتراک گذاشته شود. برای مثال فرد می‌تواند تاریخ دقیق به اشتراک‌گذاری را مشخص کند یا صرفا اجازه دهد تا وقتی حساب کاربری‌اش غیرفعال می‌شود، برای مثال پس از مرگ فرد.

مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن این است که مشتریان می‌توانند احساسی‌ترین لحظات را برای آینده خود حفظ کنند. به‌علاوه، این اقدام به شکلی دیجیتالی صورت می‌گیرد و برای همیشه جای آن خاطرات امن خواهد بود.

شرکت مت‌لایف چه سودی می‌برد؟

مت‌لایف یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه است که به بیش از 90 میلیون مشتری در حدودا 60 کشور جهان، خدمت‌رسانی می‌کند. این شرکت قدیمی به دنبال راه‌کارهای نوآورانه برای به‌روزرسانی کسب‌وکار خودش است. راه‌اندازی اپلیکیشن اینفینیتی هم یکی از این راه‌کارهای نوآورانه بود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اینفینیتی این بود که به صورت رایگان در اختیار مشتریان شرکت بیمه مت‌لایف قرار می‌گرفت و به همین خاطر می‌توانست تصویری مثبت از این شرکت بیمه در ذهن مشتریان به ثبت برساند. این تصویر مثبت هم در نهایت به جذب مشتریان بیشتر کمک خواهد کرد.

سود مالی هم بخشی از این ماجراست. البته بازگشت سرمایه در این زمینه به صورت درازمدت رخ می‌دهد. اما به هر حال، این سود و منفعت مالی هم در درازمدت صورت خواهد گرفت.

شرکت مت‌لایف تا کنون نوآوری‌های بسیاری برای بهبود تجربه مشتریان خود داشته و اینفینیتی یکی از مواردی است که توانسته با تحسین فعالان صنعت بیمه هم روبه‌رو شود. همین اقدامات نوآورانه در نهایت به جذب مشتریان وفادار در این کسب‌وکار بیمه‌ای کمک کرده‌است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4