همراه با بازگشایی اماکن عمومی در آمریکا، تقاضای جدیدی ایجاد شده‌است

تقاضای بیمه تیراندازی در آمریکا

بازگشایی اماکن عمومی در آمریکا باعث شده نگرانی‌ها در مورد تیراندازی‌های عمومی هم زنده شود. به همین خاطر است که دوباره تقاضا برای پوشش‌های بیمه‌ای در این زمینه افزایش یافته‌است.
17 آبان 1400
شناسه : 63
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازگشایی اماکن عمومی در آمریکا باعث شده نگرانی‌ها در مورد تیراندازی‌های عمومی هم زنده شود. به همین خاطر است که دوباره تقاضا برای پوشش‌های بیمه‌ای در این زمینه افزایش یافته‌است.

بیش از ۷۰ درصد از جمعیت آمریکا نسب به ویروس کرونا واکسینه شده‌اند. به همین خاطر است که مردم در این کشور به مرور به زندگی عادی خود بازمی‌گردند. اما در حالی‌که اماکن عمومی باز شده‌اند و مردم به خیابان‌ها آمده‌اند، تهدید قدیمی دوباره در آمریکا رخ نشان داده: تهدید تیراندازی‌های عمومی!

براساس گزارش رویترز، سال گذشته به دلیل تعطیلی‌های کرونایی، کمترین تعداد تیراندزای‌های عمومی در آمریکا رخ داد. اما اکنون دوباره خشونت با تفنگ رایج شده‌است. بیمه‌گران هم به دنبال این ماجراها اعلام کرده‌اند که تقاضا برای پوشش بیمه‌ای در برابر رویدادهایی نظیر تیراندازی‌های عمومی، افزایش پیدا کرده‌است. در دوره کرونا تقاضا در این زمینه کاهش پیدا کرده بود. اما حالا شرایط تغییر کرده‌است.

طبق گزارش‌های الجزیره، درخواست برای بیمه‌نامه‌ها برای پوشش بیمه‌ای در برابر تیراندازی‌های عمومی، نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته‌است. در آمریکا بیمه‌گرانی وجود دارند که دقیقا روی این پوشش بیمه‌ای تمرکز دارند و خدمات خود را در این زمینه به مشتریان صنعت بیمه در آمریکا ارائه می‌کنند.

تیراندازی‌های عمومی که طی سال‌های گذشته در مدارس رخ داد، باعث شد نیاز به پوشش بیمه‌ای در این زمینه در آمریکا شدت بگیرد. به همین خاطر بیمه‌گرانی تصمیم گرفتند روی این موضوع تمرکز کنند.

البته اخیرا تقاضا برای بیمه سلامت و پزشکی به دلیل شیوع کرونا بیشتر بوده است. اما حالا که به سمت بازگشایی اماکن عمومی می‌رویم، تقاضا برای پوشش‌های بیمه‌ای مربوط به خطرات تیراندازی عمومی هم افزایش پیدا می‌کند.

افزایش تقاضا برای بیمه‌نامه‌های مربوط به تیراندازی‌های عمومی باعث شده شرکت‌های بیمه در مورد حق بیمه‌ها دراین زمینه تجدیدنظر کنند. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4