این زنان نوآوری را به بیمه هدیه کرده‌اند

زنانی که باید در دنیای اینشورتک بشناسید

اینشورتک روندی در حال رشد است. حجم سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت روز به روز بیشتر می‌شود. اما زنان در این صنعت چه جایگاهی دارند؟ آیا توانسته‌اند خودشان را در سطوح مدیریتی تعریف کنند؟ این هفت زن، نقشی پررنگ در صنعت بیمه دارند.
16 آبان 1400
شناسه : 242
منبع:
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اینشورتک روندی در حال رشد است. حجم سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت روز به روز بیشتر می‌شود. اما زنان در این صنعت چه جایگاهی دارند؟ آیا توانسته‌اند خودشان را در سطوح مدیریتی تعریف کنند؟ این هفت زن، نقشی پررنگ در صنعت بیمه دارند.

اینشورتک صنعتی در حال رشد است. حجم سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت روز به روز بیشتر می‌شود. اما زنان در این صنعت چه جایگاهی دارند؟ آیا توانسته‌اند خودشان را در سطوح مدیریتی تعریف کنند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد زنان نقشی بزرگ در ایجاد تحول در صنعت بیمه داشته‌اند. آن‌ها توانسته‌اند با نوآوری، تحولی عظیم در صنعت بیمه ایجاد کنند. برخی از آن‌ها را در این مقاله معرفی کرده‌ایم.

آماندا براک، مدیرعامل اوپن یوکِی

سازمان بریتانیایی اوپن یوکِی مدیرعاملی دارد به اسم آماندا براک که توانسته طلایه‌دار کسب‌وکارهای اروپایی در زمینه فناوری‌های مدرن و امروزی باشد. او به صورت قاطعانه برای ارتقای کسب‌وکارش فعالیت می‌کند.

او پروژه‌هایی متمرکز بر بهره‌گیری مهندسی نرم‌افزار برای کاهش خطر را پیش برده و در سال2019 جوایزی هم بابت آن دریافت کرده‌است. او حتی در این زمینه در تالیف کتابی هم همکاری داشته که عنوانش «نرم‌افزار با منبع باز و آزاد» است و در آگوست 2020 منتشر شده‌است.

کانیکا شاگانتی، مدیر بخش داده‌ها در وایتالیتی هلت

این زن بیش از دو دهه در حوزه نوآوری فعالیت داشته و در این زمینه تجربه‌های بسیاری دارد. او در حال حاضر در شرکت بیمه وایتالیتی هلت، بخش داده‌ها را مدیریت می‌کند.

مسئولیت کلیدی او در این شرکت این است که داده‌های حوزه مهندسی و استراتژی داده، داده‌های مشتری و همچنین داده‌های مدیریت را جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل می‌کند.

پریسیلا کورند، مدیر توسعه و نوآوری در اس‌سی‌او‌آر

کورند بیش از 20 سال در صنعت بیمه سابقه فعالیت دارد و به تجربه خوبی در حوزه بیمه سلامت به‌ویژه برای شرکت‌های خصوصی دست پیدا کرده‌است.

این مدیر عمده تمرکز خود را روی بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری‌های دیجیتالی در صنعت بیمه گذاشته‌است. او توانسته تیم‌هایی برای افزایش نوآوری در این صنعت راه‌اندازی کند.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های هوش مصنوعی جزو دیگری مواردی است که کورند بر آن تمرکز دارد. او تلاش دارد چالش‌های شرکت‌های بیمه‌ای را به کمک فناوری‌های جدید نظیر هوش مصنوعی برطرف کند.

پارول گرین، رییس بخش اروپایی آکسا

آینده اینشورتک چگونه خواهد بود؟ اگر این پرسش را از گرین بپرسید او یک پاسخ اصلی دارد: هوش مصنوعی. این مدیر بیمه‌ای تلاش دارد به کمک هوش مصنوعی و کلان‌داده به راهکارهای نوآورانه در صنعت بیمه برسد و آینده صنعت بیمه را شکل بدهد.

البته سایر مدیران هم باید این موضع گرین را جدی  بگیرند. آینده صنعت بیمه بی‌تردید تحت تاثیر فناوری‌های مدرن نظیر هوش مصنوعی قرار دارد.

گرین علاوه بر اینکه مدیر بخش اروپایی شرکت آکساست، به عنوان مربی نوآوری هم فعالیت دارد.

پراوینا لادوا، مدیر بخش فناوری سوئیس‌ری

آوریل 2017 بود که لادوا در سوئیس‌ری آغاز به کار کرد. عمده مسئولیت او در حوزه فناوری است اما توانسته به کمک تحولات دیجیتالی، بازار جدیدی پیش روی سوئیس‌ری قرار دهد.

در واقع او شرایط را برای رشد در بازار بیمه فراهم آورده‌است. این مدیر بیمه‌ای توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ نوآوری در شرکت دارد و تا کنون به موفقیت‌های بسیاری در این زمینه دست پیدا کرده‌است.

کریستینا نستارس، مدیر بخش بریتانیا در گروه آدمیرال

کریستینا نستارس سال‌ها به عنوان گزارش‌گر در خبرگزاری ورلد اینوستمنت فعالیت کرده و خبرهای مربوط به روآندا، لیبی و اکوادور را پوشش داده‌است.

به همین خاطر است که او تجربه ویژه‌ای در زمینه بیمه ارتش به دست آورده و اکنون در همین زمینه در شرکت خدمات مالی ارتشی فعالیت دارد. او در رشته مدیریت در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده و اکنون یکی از مطرح‌ترین چهره‌ها در دنیای اینشورتک است.

سیسیلا سویلانو، مدیر بخش خانه‌های هوشمند در سوئیس‌ری

اینترنت اشیا این روزها همه‌جا حضور دارد. خانه‌های مردم به خانه‌های هوشمندی تبدیل شده که وسایلش به خدمات بیمه‌ای نیاز دارد. در سوئیس‌ری خدمات بیمه‌ای مشخصی برای این وسایل در نظر گرفته شده‌است. این همان جایی است که سویلانو برایش کار می‌کند.

او مدیریت بخش راهکارهای بیمه‌ای برای خانه‌های هوشمند را بر عهده دارد و تلاش می‌کند با ارائه خدمات متنوع و مدرن،‌ مشتریانی جدید را به صنعت بیمه جذب کند.

این‌ها تنها تعدادی از زنان موفقی هستند که رهبری را در دنیای صنعت بیمه بر عهده گرفته‌اند. سهم زنان در صنعت بیمه به‌ویژه در حوزه اینشورتک هر روز بیشتر می‌شود و شناخت آن‌ها می‌تواند به شکوفایی بیشترشان در صنعت بیمه کمک کند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4