اینشورتک
رویداد «آینده صنعت بیمه»
رویداد «آینده صنعت بیمه» با حضور مدیران و رهبران بزرگ بیمه‌ای اروپا در روزهای چهارم و پنجم نوامبر برگزار می‌شود. این رویداد قرار است دیدگاه‌های رهبران بیمه پیرامون صنعت بیمه را به چالش بکشاند و به همین خاطر در قالب بحث‌های گروهی برگزار خواهد شد.
سلسله وبینارهای تحول دیجیتال
سلسله وبینارهای بیمه ملت با محوریت بررسی تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور با حضور بازیگران و عناصر کلیدی این صنعت هر دوشنبه به صورت زنده در دسترس علاقمندان خواهد بود.
وبینار جهانی Efma 2021
این دومین سالی است که رویداد افما لایو با رویکرد الهام‌بخشی برای تغییر برگزار می‌شود. امسال تمرکز این رویداد بر تحول ارائه خدمات در صنایع مالی است. این رویداد در آذرماه برگزار خواهد شد و کارشناسان در آن ۵ موضوع مختلف را بررسی خواهند کرد.
دیجیتالی شدن کافی نیست!
اگر شرکتی به دنبال بهبود تجربه مشتری در دوران پساکرونایی است، فقط با دیجیتالی شدن نمی‌تواند به هدف خود دست پیدا کند. مشتریان امروز به دنبال محصولات شخصی‌سازی‌شده هستند. آن‌ها از شرکت‌ها و صاحبان برندها انتظار دارند با نوآوری و خلاقیت، زنجیره ارزش جدیدی ایجاد کنند و پا را فراتر از دنیای دیجیتالی بگذارند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
نقش امور خیرخواهانه در صنعت بیمه
غییر رویکرد شرکت‌های بیمه و تلاش برای اقدامات خیرخواهانه متاثر از مشتریان جدید و جوان است. نسل جدیدی که وارد صنعت بیمه می‌شود، به نوعی رویکردهای خیرخواهانه را هم در میان شرکت‌های بیمه‌ای متحول کرده‌است.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
وقتی همه‌پذیری در محیط کار پررنگ می‌شود
کشورهای توسعه‌یافته برای افزایش همه‌پذیری و بهره‌گیری از افراد معلول، سازوکارهایی را در نظر گرفته‌اند تا سازمان‌ها به استخدام این افراد تشویق شوند. یکی از بخش‌هایی که در این زمینه تلاش دارد، صنعت بیمه است.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
ربات‌ها حالتان را خوب می‌کنند!
هوش مصنوعی طی سال‌های گذشته نقشی پررنگ و قدرتمند در صنعت پزشکی و حوزه سلامت ایفا کرده‌است. بررسی‌های شرکت پژوهشی IBI نشان می‌دهد که بازار استفاده از هوش مصنوعی در صنعت پزشکی و دارویی از ۴۶۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۲ میلیارد دلار طی پنج سال آینده برسد. اما چت‌بات‌ها چگونه خدمت‌رسانی می‌کنند؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کرونا بیمه مسکن را محبوب کرد
کرونا سبک زندگی مرذم جهان را تغییر داده و بسیاری را به دورکاری وادار کرده‌ است. در شرایط دورکاری، بسیاری از افراد به این فکر افتاده‌اند که خانه‌های خود را بیمه کنند و به همین سبب بیمه مسکن حالا در کل دنیا محبوب شده‌است.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
نقش هوش مصنوعی در روند پرداخت خسارت‌ها
هوش مصنوعی می‌تواند تجربه مشتری را در زمینه پرداخت خسارت در صنعت بیمه بهبود ببخشد. هوش مصنوعی این توانایی را به کسب‌وکاری بیمه‌ای می‌دهد که سریع‌تر و با کیفیت بهتر به مطالبات پرداخت خسارت رسیدگی کند. در واقع پشتیبانی از مطالبات به کمک هوش مصنوعی، موثرتر خواهد بود.
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
تحول کانال‌های توزیع بیمه
این روزها به مدد فناوری‌های نوین مشتریان از طریق کانال‌های مختلف به محصولات بیمه‌ای دسترسی پیدا می‌کنند. چه کانال‌هایی برای توزیع محصولات بیمه‌ای موثرتر هستند و شرکت‌های بیمه باید در استفاده از این مجاری به چه مسایلی دقت کنند؟
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
تحول دیجیتال به زبان ساده
عبارت «تحول دیجیتال» به عبارتی پرکاربرد و آشنا برای همه ما تبدیل شده‌است. اما وقتی از تحول دیجیتال سخن می‌گوییم، منظورمان چیست؟ آیا منظور همان دیجیتالی کردن است یا خیر؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
نوآوری فلادفلش برای مقابله با سیل
فلادفلش (FloodFlash) یکی از مطرح‌ترین استارتاپ‌های بیمه‌ای در جهان است که از بیمه پارامتریک بهره می‌گیرد. این شرکت به کاهش هزینه‌های بیمه مربوط به سیل کمک می‌کند.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه