بیمه و مالی
نوآوری
فناوری
چندرسانه‌ای
همراهان اینشورتک
مجله
بیمه و مالی
خدمات بیمه
محصولات بیمه
صنعت مالی
تازه های نشر
نوآوری
استارتاپ‌ها
تحول دیجیتال
تجربه مشتری
مدل کسب‌و کار
نوآوری در بیمه
فناوری
بلاکچین
هوش مصنوعی
یادگیری ماشین
فضای ابری
فین تک
اینترنت اشیا
چت بات
تلماتیک
کلان‌داده
چندرسانه‌ای
پادکست
ویدئو
گزارش تصویری
https://faraabime.com/
تحول دیجیتال
2024,5,6,9,35,4917 اردیبهشت 1403
عدم بلوغ فرهنگ دیجیتال در پیکره صنعت بیمه
بیمه و مالی
2024,5,5,9,52,4816 اردیبهشت 1403
انتخاب دیدگاه کسب‌و‌کارانه یا نوآوری در سازمان؟
تحول دیجیتال
2024,4,29,15,54,5510 اردیبهشت 1403
تحول در صنعت بیمه کار سخت و دشواری تلقی می‌شود
بیمه و مالی
2024,4,28,12,55,2509 اردیبهشت 1403
شرکت‌های فناور بیمه؛ غایب بزرگ فهرست مجوزهای کسب‌وکار تاییدمحور
فناوری
2024,4,22,8,41,3603 اردیبهشت 1403
فناوری‌های نوین باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند
نوآوری
2024,4,15,15,56,5927 فروردین 1403
نوآوری در حال تحول است، هر نوآوری در بیمه ژن خاص خودش را دارد
بیمه و مالی
2024,4,14,11,8,2826 فروردین 1403
هنوز صنعت بیمه در ایران فاصله‌ای جدی‌ با فناوری‌های روز دنیا دارد
  • 1
  • 2
مجله اینشورتک
شکست اتفاقی است که 90 درصد استارتاپ‌ها آن را تجربه می‌کنند. تجربه‌ای که عوامل زیادی در آن دخیل هستند. اما آنچه این تجربه را متفاوت می‌کند آدم‌هایی هستند که با نگاه خاص خود به آن تجربه نگاه و تجربه دیگری خلق می‌کنند. این که تجربه بعدی آنها شکست باشد یا پیروزی بستگی به همان نگاه خاص دارد.
استارتاپ‌ها
احتمال شکست یک استارتاپ، ۹۰ درصد!
سال گذشته بود که بیمه مرکزی اعلام کرد هزینه بیماری کرونا از تست و درمان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارد اما پس از مدتی مشخص شد که بیمه‌های تکمیلی هزینه‌های تست را پرداخت نمی‌کنند. همین ماه شهریور ۱۴۰۰ بود که وزارت بهداشت اعلام کرد هزینه تست پی‌سی‌آر رایگان است که البته شروطی دارد و مشمول تمام مردم هم نخواهد شد.
خدمات بیمه
تست‌ کرونا‏، مثلا رایگان
مزیت رقابتی، تنها آورده مخدوش نشدنی شرکت‌هاست. شرکت‌ها، بنگاه‌ها و کسب‌وکارها باید برای دست یابی به مزیت رقابتی پوشش کالا و خدمات خود را برای مشتریان «ارزشمند» کنند و این برگ برنده آن‌ها در میدان نبرد با رقبایشان است: «منحصر به فرد باشیم» و این منحصر به فرد بودن با ایجاد ارزش افزوده اگر درهم تنیده شود، می‌تواند کارنامه یک شرکت را پر از موفقیت‌های ریز و درشت کند. این تصویری است که تحلیل «زنجیره ارزش» برای شما ترسیم می‌کند.
محصولات بیمه
جای خالی خلاقیت در فروش
به جای اینکه کارکنان خود را با واژه نوآوری بترسانید، بهترین زبانی را پیدا کنید که در آن به نفع همگانی در شرکت اشاره شود. نکته‌ای که نادیا ژکسمبایوا، نویسنده و مربی حوزه نوآوری و کسب و کار در تمامی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی خودش به آن تاکید دارد. یادداشت او در این باره با اجازه رسمی‌اش در اختیار رسانه اینشورتک قرار گرفته است.
نوآوری در بیمه
لطفا این‌قدر نگویید نوآوری!
بررسی‌های پژوهشی حاکی است اکثر شرکت‌های بیمه‌ای در آمریکا یا چین تقریبا از همه فناوری‌های دیجیتالی برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می‌کنند؛ اما در نقطه مقابل، کشورهای کمتر توسعه‌یافته یا در حال توسعه هنوز نتوانسته‌اند بسترهای مناسب برای این مهم را فراهم سازند.
تحول دیجیتال
مسیر تحول دیجیتال در کشورهای دنیا
بخشنامه‌ بیمه مرکزی جنجال زیادی داشت: «هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم شرکت‌های بیمه و شبکه فروش با بازاریان بیمه ای برخط (استارت آپ‌ها) فاقد مجوز از بیمه مرکزی در کلیه رشته های بیمه ای ممنوع بوده و ...» هیاهوی زیادی که در نهایت محمد آقاجری مدیر کل نظارت بر بیمه‌های غیر زندگی بیمه مرکزی در گفت و گو با اینشورتک به همه شبهات آن پاسخ داد.
استارتاپ‌ها
هدف فقط حمایت از استارتاپ‌ها بود
مطالب این شمارهآرشیو مجله اینشورتک
اینشورتک

حمایت شده از سوی شبکه نوآفرینی پلنت

در سایت خبری- تحلیلی اینشورتک؛ تلاش داریم به صورت مستمر اخبار و رویدادهای ملّی و بین المللی مرتبط با اینشورتک و تحول دیجیتال را در صنعت بیمه و مالی پوشش دهیم. گروه رسانه ای اینشورتک فصلنامه ای با نام اینشورتک را نیز به صورت چاپی و الکترونیکی منتشر میسازد. از شما دعوت میکنیم مطالب خود را جهت انتشار در سایت و فصلنامه برای ما ارسال فرمایید.

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نویسندگان
  • همکاری با ما
  • آرشیو وب‌سایت
  • آرشیو مجله اینشورتک
  • نقشه سایت
  • RSS

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اینشورتک است

© 2024

Brought to you by LOTUSCODE.IR