به گزارش اینشورتک، شرکتهای بیمه در جهان، درمورد استفاده از هوش مصنوعی برای فعالیتهایی که با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار میکنند، تا حدودی احتیاط به خرج میدهند که با توجه به ابهامهای نظارتی کنونی، چندان عجیب بهنظر نمیرسد. بااینحال، فرصتهایی را که هوش مصنوعی برای متمایزسازی ارزش پیشنهادی و بهبود تجربه مشتریان ارائه میدهد، نمیتوان نادیده گرفت. در این نمودار، نتایج نظرسنجی ارنستاندیانگ از مدیران صنعت بیمه درباره برنامههای آنها برای بهکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی را مرور کردهایم.