اهرم پرقدرت نمایندگان دیجیتال: بررسی اینشورتک Turtlemint

17 مرداد 1402
شناسه : 603
منبع:

یکی از بزرگترین زمینه‌های رشد اینشورتک‌ها، وجود نمایندگی‌های دیجیتال است. همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش تقاضای مردم برای بیمه شده است. اما مصرف‌کنندگان به سختی می‌توانند با تکیه بر راهنمایی نمایندگان یا مشاوران برای خرید تصمیم بگیرند. برای درک این موضوع، بیمه‌گران باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان بالقوه به توصیه‌های درست و بیمه‌نامه‌های مناسب دسترسی دارند.

Turtlemint، یک پلتفرم اینشورتکی مستقر در هند است که نمایندگان بیمه را به ابزارهای دیجیتالی مجهز می‌کند تا مشتریان را بهتر درک کنند و آن‌ها را به سمت بیمه‌نامه مناسب سوق دهند. این پلتفرم دارای شبکه‌ای با بیش از ۱۲۰،۰۰۰ نماینده است که به بیش از ۱.۵ میلیون مشتری خدمات ارائه می‌دهند. شایان ذکر است که با جذب بیش از ۱۹۰ میلیون دلار سرمایه VC، یکی از با‌ارزش‌ترین اینشورتک‌ها در هند به شمار می‌آید.

آن‌ها به جای استفاده از فناوری برای تغییر نحوه خرید بیمه، تصمیم گرفتند نحوه فروش بیمه را تغییر دهند. Turtlemint به جای حذف واسطه‌ها، آن‌ها را توانمند می‌کند. برای این کار یک راه‌حل چندمنظوره برای عملیات بیمه‌گری کارآمد و مقیاس‌پذیر به نمایندگان ارائه می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی آن عبارتند از:

آموزش:

  • این پلتفرم شامل ماژول‌های آموزشی، محتوا و کلاس‌های پیشرفته است تا نمایندگان را قادر سازد به صورت واقعی آماده‌ی دیجیتالی شدن گردند.
  • دوره‌ی صدور گواهینامه در این پلتفرم به نمایندگان کمک می‌کند تا برای آزمون مجوز فروش بیمه طبق دستورالعمل‌های سازمان تنظیم مقررات و توسعه بیمه هند (IRDAI) آماده شوند.

پذیرش و خدمات‌دهی به مشتری:

  • ابزار تأیید Turtlemint، پذیرش مشتری را کاملا دیجیتالی و بدون دردسر می‌کند.
  • برای سهولت مقایسه، قیمت‌های آنلاین بیش از ۴۵ بیمه‌گر عمومی و عمر را در یک صفحه کاربری یکپارچه جمع‌آوری می‌کند.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM):

  • نمایندگان می‌توانند به راحتی صدور و تمدید بیمه‌نامه، ادعای خسارت و پرداخت را در یک فضای یکپارچه مدیریت کنند.
  • نمایندگان همچنین می‌توانند محتوای بازاریابی را برای به اشتراک گذاشتن در واتساپ و پیامک ایجاد کنند. وقتی یک مشتری بالقوه به پیام بازاریابی ارسال شده توسط یک نماینده از طریق واتساپ پاسخ می‌دهد، پلتفرم Turtlemint می‌تواند به طور خودکار تعامل را آنالیز و تعیین کند که آیا مشتری احتمالی به خرید بیمه‌نامه علاقه‌مند است یا خیر. این به نمایندگان کمک می‌کند تا تلاش‌های خود را بر روی کسانی متمرکز کنند که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل خواهند شد. و در نهایت کارایی و اثربخشی آن‌ها را در فروش بیمه‌نامه بهبود می‌بخشد.

درس‌هایی برای اینشورتک‌ها

جایگزینی نمایندگان به عنوان کانال توزیع اولیه در کوتاه مدت تا میان مدت دشوار خواهد بود. وجود پیچیدگی در بیمه‌نامه، یکی از رایج‌ترین دلایلی است که مشتریان از خرید منصرف می‌شوند؛ به‌ویژه کسانی که برای اولین‌بار قصد خرید دارند. Turtlemint نمایندگان را قادر می‌سازد تا بیمه را به روشی کارآمدتر توزیع کنند و نمایندگان می‌توانند مشتریان را به سمت انتخاب بهترین محصول هدایت کنند تا معامله بدون کاغذبازی‌های بی‌پایان انجام شود. موفقیت Turtlemint بر اساس ویژگی‌های زیر است:

یک پلتفرم با کاربرد پویا و آسان: Turtlemint سفری دیجیتالی را برای کل فرآیند آموزش نماینده، صدور مجوز و تأیید ارائه می‌کند. در نتیجه، مشاوران قادر به تکمیل فرآیند و شروع فروش سریع و کارآمد هستند. مدل کسب‌و‌کار Turtlemint به گونه‌ای طراحی شده است که در مقایسه با مدل سنتی انحصاری که بر بازار بیمه فعلی تسلط دارد، نمایندگان مستقل بیشتری را فعال کند. در مدل انحصاری، نمایندگان معمولاً تنها برای کار با یک شرکت بیمه متعهد هستند و این توانایی آن‌ها را برای ارائه طیف وسیعی از محصولات بیمه به مشتریان محدود می‌کند.

در مقابل، پلتفرم Turtlemint به نمایندگان مستقل اجازه می‌دهد تا با چندین شرکت بیمه کار کنند و به آن‌ها توانایی ارائه طیف گسترده‌تری از محصولات بیمه و گزینه‌های پوشش را به مشتریان می‌دهد. این به نمایندگان کمک می‌کند تا نیازها و ترجیحات مشتریان خود را بهتر برآورده کنند، که در نهایت منجر به رضایتمندی و نرخ ماندگاری بالاتر کی‌شود.

حفظ کارایی بدون به خطر انداختن رضایت مشتری: برای دستیابی به این هدف، Turtlemint بازخورد مشتری را در فرآیند توسعه و تکرار محصول خود گنجانده است. Turtlemint با گوش دادن به بازخورد مشتریان می‌تواند پلتفرم خود را از نظر دانش، سرعت و ویژگی‌های محصول جدید بهبود بخشد. این به شرکت اجازه می‌دهد تا در طول زمان پیشرفت‌های مستمری در پلتفرم خود ایجاد کند، با اطمینان به اینکه همیشه نیازها و انتظارات مشتریان خود را برآورده خواهد کرد.

Turtlemint با بهبود مستمر پلتفرم خود، می‌تواند ابزارهایی را در اختیار نمایندگان قرار دهد که برای تطابق یا فراتر از آن چیزی که تعاملات حضوری می‌توانند ارائه دهند، به آن‌ها کمک کند. بدان معنی که نمایندگان قادر به ارائه خدمات و پشتیبانی سطح بالایی به مشتریان هستند، حتی در هنگام تعامل با آن‌ها از طریق کانال‌های دیجیتال. این به بهبود رضایت و حفظ مشتری نیز کمک می‌کند، زیرا مشتریان به احتمال زیاد به شرکتی که تجربه مثبتی برای آن‌ها ایجاد می‌کند، وفادار می‌مانند.

علاوه بر این، با استفاده از فناوری برای حفظ کارایی، Turtlemint قادر است زمان نمایندگان را برای شناسایی و ارتباط با مشتریان احتمالی آزاد کند. این نیز به نمایندگان کمک می‌کند تا در تلاش‌های فروش خود سازنده‌تر و مؤثرتر باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد روی ایجاد پایگاه مشتری و رشد کسب‌وکارشان تمرکز کنند

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4