راه‌اندازی پلتفرم هوشمند گروهی برای بهبود همکاری توسط شرکت بیمه توکیو مارین

25 تیر 1402
شناسه : 598
منبع:

شرکت بیمه آتش‌سوزی توکیو مارین (Tokio Marine) زیرمجموعه هلدینگ بزرگی با همین نام است که بزرگترین گروه بیمه خصوصی غیرتعاونی در ژاپن به حساب می‌آید. این شرکت در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ از یک پلتفرم هوشمند به عنوان بازاری جدید رونمایی کرده است که هدف آن بهبود همکاری با شرکت‌های خارجی است.

این پلتفرم امکان به اشتراک‌گذاری یکپارچه اطلاعات درون یک گروه وسیع را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به شناسایی شرکای تجاری بالقوه، به‌روز‌رسانی موارد جدید در فرایند جستجو و ثبت صورتجلسات هر جلسه اشاره کرد. هدف اصلی آن افزایش کارایی و ساده‌سازی فرآیند شناسایی و مشارکت با شرکت‌های استارت‌آپی، به‌ویژه در بخش فناوری بیمه است که به‌سرعت در حال رشد و گسترش نیز هست.

با درک رشد فراگیر جهانی و پتانسیل تحول‌آفرین اینشورتک‌ها، توکیو مارین به طور فعال به دنبال همکاری با اینشورتک‌ها برای هدایت نوآوری و توسعه محصولات جدید بیمه‌ای است. اگرچه پیش از این، فقدان یک سیستم متمرکز برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات منجر به تکرار و ناکارآمدی ارتباطات شده بود و شرکت‌های گروهی مختلف ناآگاهانه با استارت‌آپ‌های یکسانی مشارکت می‌کردند.

برای غلبه بر این چالش، توکیو مارین با Tällt Ventures همکاری کرد تا پلتفرم یادشده را توسعه دهند. برای این کار از پلتفرم Sønr که یکی از برترین پلتفرم‌های استارت‌آپ و نوآوری باز در جهان است و برای شرکت‌های بیمه طراحی شده است نیز استفاده کردند. Sønr پایگاه داده‌ای است که بیش از دو میلیون شرکت با فناوری‌های مرتبط با صنعت بیمه را در خود جای داده است. با چنین ادغامی، این پلتفرم اشتراک‌گذاری یکپارچه اطلاعات بین شرکت‌های گروه را امکان‌پذیر می‌کند و از رویکرد هماهنگ‌تر برای شناسایی شرکای تجاری بالقوه بهره می‌گیرد.

جدا از اشتراک‌گذاری اطلاعات، این پلتفرم ویژگی‌هایی برای مدیریت موثر اطلاعات نیز ارائه می‌دهد. کاربران این امکان را دارند که ویژگی‌هایی را با نشانه‌گذاری به شرکت‌های خارجی اختصاص دهند و با این کار سازماندهی و دسته‌بندی آن‌ها را ساده‌تر کنند. علاوه بر این، هر کاربر می‌تواند صفحه اصلی خود را برای نمایش اطلاعات مرتبط سفارشی‌سازی کند و راحتی کاربرد و استفاده از آن را افزایش دهد.

ماه گذشته نیز، یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ توکیو مارین یک بخش ریسک سایبری و سازمانی را راه‌اندازی کرد که بیشتر نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ماندن در خط مقدم تحولات صنعت است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4