معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه و بیمه

درخشش «اینشورتک» در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه

بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با شعار «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» از 13 آذر ماه برابر روز ملی بیمه تا روز 14 آذر، از سوی بیمه مرکزی برگزار شد.
14 آذر 1400
شناسه : 371
منبع:
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با شعار «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» از 13 آذر ماه برابر روز ملی بیمه تا روز 14 آذر، از سوی بیمه مرکزی برگزار شد.

بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با شعار «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» از 13 آذر ماه برابر روز ملی بیمه تا روز 14 آذر، از سوی بیمه مرکزی برگزار شد. این نشست با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، حمیدرضا کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و جمعی از مدیران صنعت بیمه، تشکیل شد تا به چالش‌های حال حاضر این صنعت بپردازد. همایش «بیمه و توسعه» بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، زمینه گفتگو بین کارشناسان  و مدیران و خبرگان صنعت بیمه را فراهم کرد. اتفاقی که می‌توان آن را گامی در جهت ترویج فرهنگ بیمه در جامعه شناخت.

همچنین در پنجمین جشنواره بیمه در رسانه که بخشی از همایش بیمه و توسعه بود، از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در حوزه بیمه تجلیل به عمل آمد. در بخش رسانه‌های مکتوب این همایش، نازنین افتخار از مجله اینشورتک برای میزگردی با محوریت مفهوم هم‌رقابتی بین استارت‌آپ‌های بیمه‌ای و نبود ابزارهای توسعه فروش بین کسب‌وکارها؛ برگزیده و با دریافت لوحی برنده جایزه خبرنگار برتر شد. میزگرد برگزیده در جشنواره بیمه در رسانه، گفتگویی بین مدیران استارت‌آپ بیمیتو و ازکی پس از ادغام بود که از کمبود زیرساخت‌های فنی لازم برای شکل‌گیری اکوسیستمی موثر در صنعت بیمه برای اینشورتک‌ها خبر می‌داد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4