۱۰ شرکت برتر اینشورتک در سال 2021 میلادی

با برترین شرکت‌های اینشورتک در جهان آشنا شوید

اینشورتک به پدیده‌ای نوظهور اما همه‌گیر در صنعت بیمه بدل شده‌است. کاربرد فناوری در بیمه امری کاملا الزامی به شمار می‌آید. اما کدام‌یک از غول‌های اینشورتک را می‌شناسید؟ کدام‌یک از استارتاپ‌های بیمه‌ای جزو برترین شرکت‌های اینشورتک در جهان هستند؟ با ده استارتاپ آینده‌دار در صنعت بیمه آشنا شوید.
19 آبان 1400
شناسه : 251
منبع:
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
اینشورتک به پدیده‌ای نوظهور اما همه‌گیر در صنعت بیمه بدل شده‌است. کاربرد فناوری در بیمه امری کاملا الزامی به شمار می‌آید. اما کدام‌یک از غول‌های اینشورتک را می‌شناسید؟ کدام‌یک از استارتاپ‌های بیمه‌ای جزو برترین شرکت‌های اینشورتک در جهان هستند؟ با ده استارتاپ آینده‌دار در صنعت بیمه آشنا شوید.

اینشورتک به پدیده‌ای نوظهور اما همه‌گیر در صنعت بیمه بدل شده‌است. کاربرد فناوری در بیمه امری کاملا الزامی به شمار می‌آید. اما کدام‌یک از غول‌های اینشورتکی را می‌شناسید؟ کدام‌یک از استارتاپ‌های بیمه‌ای جزو برترین شرکت‌های اینشورتک در جهان هستند؟ با ده استارتاپ آینده‌دار در صنعت بیمه آشنا شوید.

۱. لازاروس اِی‌آی (Lazarus AI)

شرکت لازاروس به کمک هوش مصنوعی می‌تواند آزمایش‌هایی را انجام دهد که در زمینه سرطان‌هایی نظیر سرطان پوست بسیار کمک‌کننده است. با این فناوری‌های جدید که شرکت لازاروس به آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌است، می‌توان نرخ مرگ‌ومیر این بیماری‌ها را تا حدود ۴ درصد کاهش داد. در حال حاضر نرخ مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری‌های ۴۰ درصد است. علاوه بر این‌ها، هزینه درمان هم تا حدود زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. واضح است که این استارتاپ خدمت بزرگی به بیمه می‌کند.

۲. ریلی (Relay)

ریلی یکی از شرکت‌های معروف در حوزه بیمه است که به شرکت‌های بیمه‌ای کمک می‌کند خدمات خود را بهتر ارائه کنند. بسیاری از فرایندها به کمک این استارتاپ به سادگی انجام می‌شوند و در نتیجه تلاش‌های بیهوده در رابطه با بیمه، با این استارتاپ حذف خواهند شد. مشتریان هم می‌گویند به کمک ریلی، تجربه خوبی برای بهره‌برداری از بیمه داشته‌اند.

۳. هالوس (Halos)

شرکت هالوس مدتی است راه‌اندازی شده تا در زمینه سیاست‌گذاری در عرصه بیمه کمک کند. شرکت‌هایی که از فناوری‌های موجود در شرکت هالوس بهره می‌گیرند، تجربه بهتری در زمینه بیمه دارند. برای مثال یکی از محصولات آن‌ها، نرم‌افزاری به نام دابی (Dobby) است که به مالکان خانه کمک می‌کند در صورت نیاز درخواست خود را به شرکت بیمه ارسال کنند.

۴. اسپات (Spot)

یکی از بلندپروازترین استارتاپ‌های بیمه، اسپات است که تلاش دارد کانال‌های توزیع جدیدی را ایجاد کند. این شرکت با هدف بهبود بخشیدن به سبک زندگی مشتریان، راه‌اندازی شده‌است. اسپات به افراد کمک می‌کند در کوتاه‌مدت خریدهای خود را انجام دهند و ماه به ماه پیگیری‌های لازم را از طریق پلتفرمی ساده انجام دهند.

۵. سورسیرو (Sorcero)

هوش مصنوعی به امری ضروری در بیمه تبدیل شده‌است. استارتاپ سورسیرو تلاش دارد به کمک هوش مصنوعی از رابطه بیمه با علوم انسانی آگاهی پیدا کند. اپلیکیشن‌هایی که در این استارتاپ ساخته می‌شوند در زمینه داده‌های بیمه‌ای بسیار کمک‌کننده هستند. این پلتفرم فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است و اجازه می‌دهد مشتری همه‌چیز را به صورت شخصی‌شده برای خود پیگیری کند.

۶. زستی اِی‌آی (Zesty AI)

شرکت زستی بیشترین بهره را از هوش مصنوعی می‌برد تا صنعت چند تریلیون دلاری بیمه املاک را از بزرگ‌ترین خطرات نجات دهد. این شرکت با مدل‌هایی که در خود توسعه داده، تلاش می‌کند بسیاری از فجایع را پیش‌بینی کند و در نتیجه ضررهای ناشی از آن‌ها را به حداقل برساند. بسیاری از شرکت‌های بیمه با زستی همکاری دارند. آن‌ها به کمک این استارتاپ، خطرات را پیش‌بینی می‌کنند و در نتیجه به موقع به مشتریان خود خدمات مورد نیازشان را ارائه می‌کنند.

۷. اتستیو (Attestive)

شرکت اتستیو را عده‌ای از کارآفرینان با همدیگر راه‌اندازی کردند تا بستری برای رشد صنعت بیمه فراهم آورند. این روزها همه از خطرات ویدیوهای جعلی که با عنوان دیپ‌فیک شناخته می‌شوند، آگاه هستیم. جوامع از این موارد آسیب می‌بینند. استارتاپ اتستیو تلاش دارد چنین آسیب‌هایی را به حداقل برساند. در واقع بازاری که اتستیو هدف گرفته، در زمینه ویدیوها و عکس‌هاست. بررسی هر نوع ادعایی در این زمینه، می‌توان با کمک شرکت اتستیو پیش برود.

۸. فلاک (Flock)

یکی از استارتاپ‌هایی که پیشرفته‌ترین خدمات را در زمینه کاهش ریسک ارائه می‌کند، فلاک است. این استارتاپ در لندن قرار دارد و با پشتیبانی دولت فعالیت می‌کند. این شرکت همکاری‌هایی هم با شرکت بیمه آلیانز دارد و در سطح بین‌المللی و جهانی با آن همکاری می‌کند. از آن‌جا که این استارتاپ در زمینه پروازها فعالیت دارد، خلبان‌ها می‌توانند از آن بیشترین بهره را بگیرند.

۹. اسوسو (Esusu)

یکی از شرکت‌های فین‌تک با سرمایه‌گذاری در حوزه ابزارهای دیجیتالی فعالیت دارد، شرکت اسوسو است که خدمات خود را در حوزه مالی ارائه می‌کند. این شرکت به صورت ویژه در زمینه داده‌های مشتریان تخصص دارد.

۱۰. ساروند (Surround)

شرکت ساروند محصولات نوآورانه در حوزه بیمه تولید و به مشتریان مدرن خود ارائه می‌کند. ماموریت این شرکت بهره‌گیری از فناوری در حوزه بیمه است. استفاده از فناوری هم با ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود تا همه بتوانند در صورت تمایل از آن بهره بگیرند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4