بیمه‌گران زن در لندن جایزه می‌گیرند!

هر آنچه باید درباره جایزه «زنان در بیمه» در سال ۲۰۲۱ بدانید

سه‌شنبه ۱۶ نوامبر رویداد جوایز «زنان در بیمه» در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. رویدادهایی از این دست می‌تواند به نوعی نقش زنان را برجسته کند و حتی برای آن‌ها فرصتی برای حمایت فراهم آورد تا استعدادشان در صنعت بیمه شکوفا شود.
01 آبان 1400
شناسه : 179
منبع:
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
سه‌شنبه ۱۶ نوامبر رویداد جوایز «زنان در بیمه» در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. رویدادهایی از این دست می‌تواند به نوعی نقش زنان را برجسته کند و حتی برای آن‌ها فرصتی برای حمایت فراهم آورد تا استعدادشان در صنعت بیمه شکوفا شود.

تنوع جنسیتی در کسب‌وکارها یکی از مهم‌ترین مقولاتی است که این روزها مدیران عامل و اهالی کسب‌وکار تلاش دارند به آن توجه داشته باشند. صنعت بیمه هم در این زمینه بی‌تفاوت نمانده و اقداماتی داشته‌است. یکی از اقدامات صنعت بیمه برگزاری جایزه «زنان در بیمه» است.

بریتانیایی‌ها چند سالی است که جایزه «زنان در بیمه» را برگزار می‌کنند. این جایزه قرار است موفقیت‌های زنان را در بازار و صنعت بیمه منعکس و برجسته کند.

زنانی که به نوعی نقشی کلیدی در صنعت بیمه ایفا کرده‌اند یا توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگ در این صنعت دست پیدا کنند با شرکت در این برنامه، مورد تقدیر و تحسین واقع می‌شوند.

صنعت بیمه تلاش دارد از طریق برنامه‌هایی نظیر همین برنامه، فرصت‌هایی برابر برای زنان و مردان فراهم آورد. در واقع مقامات صنعت بیمه در بریتانیا به نوعی امید دارند که این برنامه به تنوع جنسیتی در شرکت‌های بیمه‌ای کمک کند و حتی مشوق آن‌ها در این زمینه باشد.

زنانی که به نوعی در صنعت بیمه فعالیت دارند می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و یا نامزد شوند. امسال در روز سه‌شنبه ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) این برنامه در لندن برگزار خواهد شد.

آنت اندروز، کارشناس صنعت بیمه و یکی از داوران جوایز «زنان در بیمه» است که در مورد اهمیت این رویداد صحبت کرده‌است. او معتقد است زنان سهمی بزرگ در توسعه صنعت بیمه دارند و به همین خاطر باید نقش آن‌ها را به همگان نشان داد.

اندروز معتقد است زنان عموما الماس‌های پنهان صنعت بیمه هستند و فرصت‌های زیادی را برای توسعه این صنعت فراهم می‌آورند اما به ندرت به جایگاه حقیقی خودشان دست پیدا می‌کنند.

به گفته اندروز، رویدادهایی مانند جوایز «زنان در بیمه» می‌تواند به نوعی نقش زنان را برجسته کند و حتی برای آن‌ها فرصتی برای حمایت فراهم آورد تا استعدادشان در صنعت بیمه شکوفا شود.

در رویداد جوایز «زنان در بیمه» زنانی که به نوعی می‌توانند الگوی سایر زنان در صنعت بیمه باشند، معرفی خواهند شد. تا کنون چندین دوره از این رویداد برگزار و با استقبال زنان در بریتانیا روبه‌رو شده‌است.

در بریتانیا ۵۱ درصد از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند. به همین خاطر است که مدیران عامل و فعالان در صنایع مختلف از جمله صنعت بیمه تلاش دارند نقش و سهم زنان در توسعه اقتصادی را برجسته کنند. رویدادی مانند رویداد جوایز «زنان در بیمه» می‌تواند اهمیت و ضرورت حضور زنان در فعالیت‌های اقتصادی و مشارکت آن‌ها در توسعه را به شکلی برجسته‌تر به جهانیان نشان دهد.

برای اطلاعات بیشتر از این رویداد، اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4