بیمه سامان در راستای تسهیل دسترسی بیمهگذاران به خدمات پس از فروش، اپلیکیشن جدیدی به نام “ثمیکث” را راهاندازی کرده است. این اپلیکیشن که هماکنون در کافهبازار و مایکت در دسترس است، به زودی در آپ استور نیز منتشر خواهد شد.
میثم بهشتیان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه سامان، در گفتگویی اعلام کرد که این پلتفرم کاربرپسند، امکان دسترسی آسان به تمامی اطلاعات بیمهای را فراهم میکند. بیمهگذاران میتوانند با حداقل ورود اطلاعات، به تمام دادههای خود در بیمه سامان دسترسی داشته باشند و در زمینه خسارت درمان، تنها با چند کلیک ساده درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
از قابلیتهای ویژه این اپلیکیشن میتوان به مدیریت آنی واریز و برداشت اندوخته در بیمههای یونیت لینک، دریافت لحظهای مبالغ در کیف پول، صدور آنی بیمهنامههای ضروری مانند بیمه مسافرتی، خدمات مرتبط با بیمه خودرو اشاره کرد.
بهشتیان همچنین از بهروزرسانیهای منظم این اپلیکیشن خبر داد و افزود که ماهانه یک نسخه فرعی با قابلیتهای جدید و هر فصل یک نسخه اصلی منتشر میشود تا در آینده نزدیک، تمامی نیازهای بیمهای کاربران را پوشش دهد.