Charlee یک پلتفرم تصمیمگیری مبتنی بر هوش مصنوعی برای کسبوکارهای بیمه است. این پلتفرم شامل یک مدل زبان خسارت ثبت شده با اطلاعات از پیش آموزشدادهشده و اطلاعات ریسک در مورد بیش از 55 میلیون خسارت از همه کسبوکارها است.
کسبوکارهای بیمه پیچیده است و مدیریت کارآمد خسارت بسیار مهم است. اینجاست که Charlee.ai برای ایجاد تفاوت وارد کار میشود.
Charlee.ai از یک پلتفرم تصمیمگیری مبتنی بر هوش مصنوعی با دادههای از پیش آموزشدیدهی مربوط به مواجهه/ریسک استفاده میکند تا عملیات پردازش خسارات، از جمله ذخیرهگیری، دادرسی و شدت را متحول کند.
چارلی با استفاده از فناوری پیشرفته به شرکتهای بیمه کمک میکند تا هزینههای خسارت و ریسک دادرسی را کاهش دهند و اندوختهها را به طور موثر مدیریت کنند و کل سیستم را روانتر و قابل اعتمادتر سازند.
بیمه یک صنعت پیچیده است و مدیریت کارآمد خسارت بسیار مهم است. 80٪ از هر خسارتی در دادههای بدون ساختار، از جمله یادداشتها و اسناد خسارات پنهان است. اینجاست که Charlee.ai برای ایجاد تفاوت وارد عمل میشود.
Charlee.ai از پردازش زبان طبیعی، LLMها (مدلهای زبانی بزرگ) و هوش مصنوعی ساخته شده و از پیش آموزش دیده و با قرارگرفتن در معرض ریسک، از دادههای بدون ساختار و تبدیل عملیات خسارت استفاده میکند.
چارلی خسارتها را بر اساس خسارتهای حرفهای اولویتبندی میکند و راههایی از جمله رزرو، دعوی قضایی و پیشبینی شدت، کشف تقلبها و پردازش اسناد هوشمند را ارائه میدهد.
چارلی با استفاده از فناوری پیشرفته، به شرکتهای بیمه کمک میکند تا هزینههای خسارت و ریسک دعوی قضایی را کاهش دهند و اندوختهها را به طور مؤثر مدیریت کنند و کل فرآیند خسارت را روانتر، کارآمدتر و قابل اعتمادتر کند.
Charlee.ai با گنجاندن هوش مصنوعی ابزارهایی را فراهم میکند که شدت خسارات را از اولین اعلان خسارت پیشبینی و مدیریت میکند. این میتواند منجر به خسارت سریعتر و امتیازدهی دقیقتر و اولویتبندیشده شود و مدیریت ریسک را بهتر کند.
چه با یک ریسک کم یا زیاد چه با یک ریسک پیشبینی نشده و نوظهور روبرو باشید، توانایی پیشبینی شدت این اطمینان را میدهد که شما مسیر درستی را دنبال میکنید.
با استفاده از هوش مصنوعی، Charlee.ai ابزارهایی را ارائه می دهد که شدت خسارت را از اولین گزارش خسارت پیشبینی و مدیریت میکنند.
این موضوع برای همه کارشناسان مدیریت خسارت که علاقهمند به تصمیمگیری هوشمند و نظریههای مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، مرتبط است. این فرصت شماست تا ببینید که چگونه تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده میتواند مدیریت خسارت شما را دوباره تعریف کند.
فهم Charlee.ai و نقش آن در مدیریت خسارت
Charlee.ai در حال تغییر بخش بیمه با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصمیمگیری در مورد خسارت است.
پلتفرم Charlee با دادههای اطلاعاتی از قبل تعیینشده و ریسک تعبیهشده است که تجزیه و تحلیل و خلاصهسازی دادههای بدون ساختار (پروندههای خسارت، اسناد، گزارشهای شخص ثالث و رسانههای خبری) را بهبود میبخشد.
این پلتفرم حجم زیادی از دادههای ساختاریافته و بدون ساختار را برای شناسایی، امتیازدهی و اولویتبندی شاخصهای تقلب احتمالی، خسارت کم، متوسط، بالا، خسارتهای پیش از وکالت و پیش از دعوا را به گونههای مختلف تجزیه و تحلیل میکند.
قدرت هوش مصنوعی در سادهسازی فرآیندهای خسارت
هوش مصنوعی هسته اصلی تلاشهای Charlee.ai برای کارآمدتر کردن فرآیندهای خسارت است. Charlee.ai با استفاده از پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین به بیمهگران کمک میکند تا جمعآوری، تجزیه و تحلیل و سازماندهی دادهها را خودکار کنند.
Charlee.ai با تجزیه و تحلیل پیشبینیهای مبتنی بر هوش مصنوعی، مدیریت دعوی قضایی را متحول میکند و به بیمهگران قدرت میدهد تا نتایج پرونده را پیشبینی کنند و تصمیمهای هوشمندانهتر و مبتنی بر دادهها را برای تصمیمگیریهای سریعتر و مقرونبهصرفهتر اتخاذ کنند.
میتوانید زمان صرفشده برای کارهای دستی را کاهش و به کارشناسان خسارت اجازه دهید روی مسائل پیچیدهتر تمرکز کنند.
این رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی، رسیدگی به خسارت را سرعت داده و دقت را بهبود میبخشد و منجر به نتایج بهتر برای شرکتهای بیمه میشود. هزینههای خسارت قضایی را کاهش میدهد و در نهایت به نفع همه طرفهای درگیر است.
تبدیل دادهها به نظریههای عملی
Charlee.ai دادههای ساختاریافته و بدون ساختار را به نظریههای ارزشمند تبدیل میکند. با استفاده از مدل زبان خسارت ثبتشده این هوش مصنوعی، که بر روی بیش از 55 میلیون خسارت آموزش دیدهاست، پایگاه داده اطلاعاتی هوش ریسک را از بیش از 50000 نظریه از پیش آموزشدیده ایجاد کرده است.
این نظریهها به بیمهگران کمک میکنند تا خسارتها را با دقت بیشتری پیشبینی و حساب کنند، اندوختهها را بهطور مؤثر مدیریت کنند و تقلب یا موارد عدم انطباق را مشخص نمایند.
پلتفرم Charlee با سه راهکار از پیش ساختهشده قابل اجرا برای تمام بیمههای تجاری و شخصی اموال و حوادث ارائه میشود: 4SeeCharlee، DocuCharlee و AskCharlee
4seeCharlee یک راهکار تحلیلی پیشبینیکننده با مدلهای از پیش ساخته شده برای وکالت، خسارت و پیشبینی شدت است. این خسارتهای پیشبینیشده بیشتر نمرهگذاری شده و از طریق داشبوردهای قابل تنظیم ارائه میشوند. داشبوردها همچنین دارای بیش از هشتاد KPI اختصاصی هستند.
DocuCharlee اسناد را برای اعتبارسنجی انطباق، الگوهای منسجم و هشدارهای سریع گردش کار تفسیر، تجزیه و تحلیل و خلاصه میکند.
AskCharlee یک واسط پرس و جو ایمن مبتنی بر ChatGPT برای سوال و جواب به دادههای خسارت است.
بیمهگران یک پلتفرم همهجانبه برای بهبود کارایی عملیاتی خود، کاهش هزینههای تعدیل ضرر، کاهش دخالت وکیل/دعوا و بهبود رزرو و مدیریت برای تمام خطوط P&C تجاری و شخصی دریافت میکنند.
هوش مصنوعی با یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی در مدلسازی پیشبینیکننده برای شدت دعاوی، مشارکت وکیل و نتایج دادرسی
با استفاده از مدلسازی پیشبینی، میتوانید خسارتها را بر اساس شدت آنها طبقهبندی کنید. این روش، تأثیر مالی خسارت را با شروع اولین اعلان خسارت، برآورد میکند. به عنوان مثال، Charlee.ai به مدیران خسارت اجازه می دهد تا خسارت را در محدودههایی مانند 0 تا 10000 دلار، 10،000 تا 250،000 دلار و بالاتر طبقه بندی کنند.
با پیشبینی ریسک دعوی قضایی و وکالت، ابزارهایی که توسط charlee.ai ارائه شدند به جلوگیری از تشدید خسارت کمک میکنند. تکنیکهایی مانند یادگیری ماشین، پیشبینی دقیق در مورد خسارتهایی را که احتمالا منجر به دعوی قضایی میشوند، امکانپذیر میسازد.
با صحت ودقت بیش از 80 درصد، مدلها پیشبینی میکنند که آیا خسارتها دارای وکیل هستند یا به محض دریافت وارد دعوا میشوند. سپس مدیران میتوانند اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.
این رویکرد با تمرکز بر جلوگیری از دعوا به جای واکنش به آن، هزینههای حقوقی را کاهش میدهد و رسیدگی به خسارات را تسریع میکند.
تاثیر پیشبینیهای کمی بر مدیریت اندوختهها
پیشبینیهای کمّی به طور قابل توجهی مدیریت اندوخته را بهبود میبخشد. پیشبینی دقیق شدت به طور مستقیم بر تخصیص اندوخته بیمه تأثیر میگذارد و اطمینان حاصل میکند که وجوه به طور مؤثر استفاده میشود. ابزارهای پیشبینی، سطوح ریسک و الزامات مالی را ارزیابی میکنند و امکان تصمیمگیری و تنظیم بیمهنامههای بهتر را فراهم میکنند. این امر به ویژه برای حفظ سلامت مالی یک شرکت بیمه ضروری است.
هوش مصنوعی تصویر واضحتری از بدهیهای بالقوه ارائه میدهد و به تنظیم پیشگیرانه اندوختهها کمک میکند. چارلی همچنین دارای الگوهای کافی است که الگوهای خسارت کم و بیش از حد را شناسایی میکند که برای خسارات جدید و یا در انتظار اعمال میشوند تا زودتر بتوانند توسط مدیر خسارت علامتگذاری شوند.
مدیریت شدت Charlee.ai نشان میدهد که توانایی پیشبینی شدت، مدیران را قادر میسازد تا تصمیمگیری آگاهانه در مورد تخصیص منابع بگیرند، و اطمینان حاصل شود که اندوختهها نه بیش از حد تخمین زده میشوند و نه دستکم گرفته میشوند. بر اساس نظریههای کمّی، مدیریت کارآمد اندوختهها منجر به نتایج مالی بهینه و ثبات میشود.
ارزش استراتژیک ادغام Charlee.ai در عملیات بیمه
ادغام Charlee.ai در عملیات بیمه به طور قابل توجهی انتخاب ریسک، انطباق ریسک، زمان چرخه خسارت و رضایت مشتری را بهبود میبخشد. هوش مصنوعی نظریههای استراتژیک را ارائه میکند و بیمهگران را قادر میسازد تا خسارات را به طور مؤثرتری مدیریت کنند و انطباق با مقررات را حفظ کنند.
افزایش انتخاب ریسک و انطباق از طریق فناوری
Charlee.ai از هوش مصنوعی برای پیشآموزش و ذخیره اطلاعات ارزیابی ریسک استفاده میکند، که به بهبود ارزیابی ریسک و مدیریت انطباق زمانی که بلافاصله در جریان کار خسارتها مستقر میشود، کمک میکند.
با استفاده از هوش مصنوعی برای ارزیابی حجم وسیعی از دادهها، بیمهگران میتوانند ریسک بالقوه را شناسایی کرده و تصمیمات آگاهانهای در مورد مواجهه با آنها بگیرند. این فناوری به کاهش خطای انسانی کمک نموده و تضمین میکند که فرآیند خسارت شما مطابق با الزامات قانونی و نظارتی است.
ابزارهای Charlee.ai نظریههای پیشبینیکننده، تجزیه و تحلیل کامل و هوشمندانه اسناد و توانایی جستجوی آزاد پایگاههای داده خسارت را ارائه میدهند تا به پیشبینی چالشها قبل از تشدید آنها کمک کنند.
ترکیب یادگیری ماشینی این پیشبینیها را با اصلاح مداوم الگوریتمهای مبتنی بر دادههای جدید افزایش میدهد و امکان نظارت دقیق بر انطباق را به صورت بلادرنگ فراهم میکند. این امر منجر به مدیریت ریسک فعال میشود و از کسب و کار شما در برابر ضررهای احتمالی محافظت میکند.
کاهش زمان چرخه خسارت و بهبود رضایت مشتری
با تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده دادههای بلادرنگ Charlee.ai، بیمهگران میتوانند فرآیند خسارت را سادهتر کنند، زمان چرخه را کاهش دهند و ارائه خدمات را بهبود بخشند.
تجزیه و تحلیل دادهها به صورت بلادرنگ به شناسایی و رسیدگی سریع به مسائل کمک میکند و منجر به تسویه سریعتر و کاهش شکایات مشتریان می شود. پردازش هوشمند اسناد، زمان پردازش اسناد را به شدت کاهش میدهد، که تقریباً 80٪ از اکثر پروندههای خسارت را تشکیل میدهند!
دقت بالاتر در پیشبینی نتایج خسارات، از تخصیص کارآمد منابع نیز پشتیبانی و اطمینان حاصل میکند که تیم خسارت بر روی حل سریع خسارتهای اولویتدار تمرکز میکند.
این کارآیی زمان انتظار بیمهگذاران را کوتاه میکند و رضایت مشتری را افزایش میدهد. بنابراین، ادغام فناوریهایی مانند Charlee.ai باعث بهبود اثربخشی عملیاتی و تقویت روابط قوی با مشتری میشوند که برای مزیت رقابتی شما در بازار بسیار مهم است.