نیمی از خریداران بیمه به دنبال اینشورتک‌ها هستند

استقبال مشتریان بیمه از اینشورتک‌ها

اینشورتک‌ها در حال حاضر بیش از شرکت‌های بیمه سنتی مورد استقبال سرمایه‌گذاران و مشتریان صنعت بیمه هستند. طبق بررسی‌ها نیمی از مشتریان بیمه در دنیا از اینشورتک‌ها بهره می‌گیرند.
26 مهر 1400
شناسه : 92
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینشورتک‌ها در حال حاضر بیش از شرکت‌های بیمه سنتی مورد استقبال سرمایه‌گذاران و مشتریان صنعت بیمه هستند. طبق بررسی‌ها نیمی از مشتریان بیمه در دنیا از اینشورتک‌ها بهره می‌گیرند.

این روزها مشتریان در صنعت بیمه تمایل زیادی به اینشورتک‌ها نشان می‌دهند و همین امر باعث رشد این استارتاپ‌ها شده‌است. براساس گزارش دیجیتال اینشورنس، اینشورتک‌ها از سال ۲۰۲۰ تا کنون توانسته‌اند به حجم زیادی از سرمایه در بازار بیمه دست پیدا کنند. استقبال سرمایه‌گذاران هم باعث شده ارزش سرمایه‌ای اینشورتک‌ها در بازار بیمه به ۲۲ میلیارد دلار برسد. اما مهم‌ترین نکته این است که مشتریان طالب اینشورتک‌ها شده‌اند.

گزارش اینشورتک جهانی در سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مشتریان صنعت بیمه به دنبال پوشش‌های بیمه‌ای از طریق اینشورتک‌ها هستند. در واقع مشتریان امروزی به‌ویژه در شرایط همه‌گیری به دنبال بهره‌گیری از خدمات به صورت آنلاین هستند و اینشورتک‌ها این امکان را برایشان فراهم می‌آورند.

مشتریان نه تنها به دنبال دریافت خدمات بیمه‌ای به صورت آنلاین هستند بلکه ترجیح می‌دهند محصولات بیمه‌ای را به صورت شخصی‌سازی شده دریافت کنند. این امکانی است که اینشورتک‌ها بهتر و بیشتر از شرکت‌های بیمه سنتی می‌توانند آن را فراهم کنند. از آن‌جا که مشتریان می‌دانند درگیری با اینشورتک‌ها معنادار است و می‌تواند به محصولات شخصی‌سازی شده، کمک کند، استقبال بیشتری به درگیری با اینشورتک‌ها نشان می‌دهند.

افزایش سرمایه‌گذاری در اینشورتک‌ها باعث شده این استارتاپ‌ها ظرفیت‌های خود را افزایش دهند و در نتیجه به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند. این اینشورتک‌ها در حال حاضر می‌توانند شرکای خوبی برای شرکت‌های بیمه سنتی باشند. بیمه‌گران سنتی می‌توانند به کمک اینشورتک‌ها، چالش‌ها خود برطرف کنند و با راهکارهای نوآورانه، محصولات به‌روز را به مشتریان خود ارائه کنند.

در حال حاضر، اینشورتک‌ها با استقبالی که مشتریان از آن‌ها کرده‌اند به بازیگران اصلی در صنعت بیمه تبدیل شده‌اند. آن‌ها می‌توانند چهره صنعت بیمه را در جهان متحول کنند. پیش‌بینی می‌شود که نفوذ اینشورتک‌ها در صنعت بیمه در آینده به‌ویژه بعد از ماجرای همه‌گیری کرونا، افزایش پیدا کند. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4