مدیر عامل شرکت بیمه کوثر، اذعان کرد: شرکت های خدمات محور به عنوان یک ضرورت باید به سمتی بروند که به بیمه گر هوشمند تبدیل شود و مطمئنا به مرور زمان کل صنعت بیمه درگیر این موضوع خواهد شد بنابراین چه بهتر که شرکتژهای بیمه ای به عنوان یک کنشگر، زودتر اقدام کنند.
"ابوالفضل آقادادی" در گفت و گو باچابک آنلاین، افزود: بیشتر خدمات شرکت بیمه کوثر تا پایان سالجاری برروی کوثر من خواهد رفت و در زمینه ارائه خدمات پرداخت خسارت آنلاین در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
به گفته وی، در زمینه صدور آنلاین و استفاده از هوش مصنوعی هم اکثر شرکتها از راههای مختلفی مثل داده کاوی که در صنعت بیمه فراوان دیده میشود شروع به کار کردهاند.
مدیر عامل شرکت بیمه کوثر، اضافه کرد: استفاده از هوش مصنوعی ابعاد مختلفی در شرکت بیمه کوثر دارد که به عنوان مثال چت بات در این شرکت راه اندازی شده و موضوعات زیادی در رشتههای مختلف در این زمینه گنجانده شده است.
وی، تاکید کرد که فعالان صنعت بیمه به این بلوغ رسیدهاند و همه با هم در زمینه استفاده بیشتر از هوش مصنوعی این موضوع را پیگیری میکنند.