صادق کیان مدیر توسعه و نوآوری مرکز فاوای بیمه مرکزی:

روند کروکی برخط افزایشی بوده است

21 خرداد 1403
شناسه : 854
منبع:

 

به گزارش اینشورتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق کیان مدیر توسعه و نوآوری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی گفت: روند کروکی برخط افزایشی بوده و از آذر ماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه بالغ بر ۳۵۰ هزار کروکی از سمت پلیس به بیمه مرکزی ارسال شده است. در خصوص کروکی برخط بیمه مرکزی با پلیس از انتهای آذر سال گذشته مجموعه اقداماتی را انجام داد و پلیس تعدادی تبلت به کارشناسان و کسانی که کروکی را ترسیم می‌کنند اختصاص داده و از همان زمان نرم افزار مربوطه در تبلت‌ها نصب و از آن زمان دیگر ترسیم کروکی به شکل سیستمی و برخط انجام می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: بعد از ترسیم کروکی به شکل برخط اطلاعات مربوطه به سمت بیمه مرکزی ارسال می‌شود در بیمه مرکزی اقدامات به دو فاز تقسیم می‌شود در فاز نخست یک قسمتی را به شرکت‌های بیمه اختصاص دادیم تا زمانی که شخص به شرکت بیمه مراجعه می‌کند بتواند بر اساس سری و سریال کروکی را استعلام و بعد پی دی اف آن را دریافت و از آن استفاده کند.

او افزود: در فاز دوم که لازم بود نرم افزار‌های شرکت‌های بیمه این امکان را فراهم کنند که اطلاعات ارسالی در فرآیند پرداخت خسارت دخیل و مراحل لازم طی شود این فرآیند هم از انتهای آذر سال گذشته انجام شده و پلیس هم تجهیز کارشناسان و ترسیم کنندگان کروکی به تبلت‌ها را در سراسر کشور در حال پیگیری است و روند آن ادامه دارد.

او می‌گوید: در نهایت روند کروکی برخط افزایشی بوده به طوری که از آذر ماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه بالغ بر ۳۵۰ هزار کروکی برخط از سمت پلیس به بیمه مرکزی ارسال شده است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4