سید مجید بختیاری رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران:

مخاطب امروز صنعت بیمه دارای ذائقه دیجیتال بوده و صنعت بیمه باید دارای فهم دیجیتال باشد

07 اسفند 1402
شناسه : 766
منبع:

به گزارش اینشورتک به نقل از چابک آنلاین، سید مجید بختیاری رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران گفت: « ابتدا باید با چند مفهوم تکلیف خود را روشن کنیم و به یک ذهنیت مشترک برسیم، اینکه به چه کارهایی مکانیزاسیون گفته می شود و چه کارهایی مفهوم دیجیتالی دارند و بعد وارد مفهومی بالاتر می شویم یعنی هوش مصنوعی».

وی در ادامه بیان کرد: گاهی اوقات مدیران در همه سطوح چه ارشد و چه سطوح میانی دراین خصوص تفاوت زیادی قائل نمی شوند که این کار را سخت می‌کند. 

در صنعت بیمه کوشش و تلاش خوبی برای  تحول دیجیتال شکل گرفته و شرایط صنعت در حال بهتر شدن بوده هرچند که  با جایی که باید باشیم هنوز فاصله داریم 

مخاطب امروز صنعت بیمه دارای ذائقه دیجیتال بوده و صنعت بیمه بایددارای فهم دیجیتال باشد تا نیازمندی های آنها  را به خوبی درک کند. 

در حال حاضر نسل Z و حتی نسل قبل‌تر هم از صنعت بیمه توقع پاسخگویی به روش های قدیمی را ندارد و این حقیقتی است که باید فعالان صنعت بیمه به آن توجه کنند. باید تجارب موفق در دنیا و داخل کشور بررسی شوند و سازمان بر این رویکرد سرمایه گذاری و تمرکز کند و به آن پایبند باشد تا تغییرات بتواند اتفاق بیفتد. 

به اعتقاد وی «وقتی صحبت از واژه‌ای به نام تحول دیجیتال می شود هیچ پرشی معنا ندارد و همه چیز به صورت تدریجی و طی مسیر اتفاق می‌افتد».

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4