برندگان جایزه برترین اینشورتک‌های سال 2023 ترکیه مشخص شدند

24 آبان 1402
شناسه : 658
منبع:

جایزه‌های اینشورتک ترکیه 2023، صاحبان خود را شناختند.

در مراسم جایزه اینشورتک سال 2023 ترکیه که به افتخار موفق‌ترین و نوآورترین پروژه‌های سال برگزار شد، نام‌هایی که آینده صنعت بیمه این کشور و شاید دنیا را خواهند ساخت، شناخته شدند.

برندگان جوایز سال 2023 این رویداد که به همت اینشورتک هاب استانبول برگزار می‌شود، به شرح زیر هستند:

  • ستاره اینشورتکی 2023: EDIS (Employer Driven Insurance Services)

EDIS یک ادمین شخص ثالث است که در ارائه خدمات اجرا و مدیریت طرح‌های پزشکی، دندانپزشکی، بینایی، زندگی گروهی و پزشکی از راه دور برای گروه‌های کارفرما با هر اندازه‌ای تخصص دارد. این شرکت شهرت خود را با ترکیب طرح‌های پزشکی با فرانشیز بالا، اعم از طرح‌های بیمه کامل یا توقف خسارت مازاد، با مدیریت طرح و خدمات خسارت و حسابداری خود، ارائه راهکارهای یکپارچه و کلید در دست مزایای سلامتی برای کارکنان کارفرما به نمایندگان/کارگزاران، به دست آورده است.

البته EDIS در بخش بیشترین افزایش مقیاس اینشورتک‌ها نیز حائز رتبه برتر شد.

  • بهترین شرکت اینشورتکی متخصص بیمه‌: Ekol

زمینه‌های اصلی تخصصی این شرکت که از سال 1992 در صنعت بیمه فعالیت می کند، خسارات، مدیریت ریسک و مشاوره می باشد. اکل با تسلط بر ماهیت پویای جغرافیای خود با اصول و کارکنان متخصص در بخش‌های مختلف، مطالعات مدیریت خسارات شرکتی و پیچیده را در طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله نیرو، ساختمان، تأسیسات صنعتی پرخطر، راه‌آهن، دریایی و هوانوردی انجام می‌دهد.

  • بهترین شرکت کمک‌رسان اینشورتکی‌: TUR ASSIST

شبکه واحدهای خدماتی ایجاد شده توسط این شرکت، از نظر کیفیت، خدمات و حجم به یک ساختار غول پیکر تبدیل شده است که در سراسر ترکیه خدمات ارائه می‌دهد. شرکت‌هایی مانند یدک‌کش، امدادگران، اجاره خودرو، آمبولانس، تعمیر منزل، هتل‌ها و آژانس‌هایی که در این شبکه خدماتی قرار می گیرند، بازرسی‌ها و آموزش‌های منظمی را پشت سر می‌گذارند. آنها خدمات را با بالاترین استانداردها ارائه می‌دهند.

  • بهترین استارتاپ اینشورتکی: RISKSOR

این استارتاپ با استفاده از کلان‌داده و هوش مصنوعی، به ارزیابی ریسک شخصی می‌پردازد.

  • بهترین کانال توزیع اینشورتکی: Sigortaladim
  • بهترین شرکت بیمه اینشورتکی: ANADOLU HAYAT EMEKLILIK

این شرکت به ارائه محصولات بازنشستگی شخصی و بیمه عمر مشغول است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4