رییس کل بیمه مرکزی در یازدهمین سه‌شنبه نوآورانه صنعت بیمه: عملکرد «استارتاپ بیمپک» مثبت بوده است

13 اسفند 1401
شناسه : 561
منبع:

یازدهمین پویش فناورانه "سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه" روز سه‌شنبه ۹ اسفند با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی ، بیمه سینا و دو استارتاپ بیمپک و سمکاب از پلنت برگزار شد.

در این رویداد، پس از سخنان دکتر بنیادی نایینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و ارائه طرح نوآورانه بیمه سینا، استارتاپ بیمپک از مرکز نوآوری پلنت به ارائه محصول خود پرداخت و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

باقر اسماعیل‌زاده بنیانگذار این استارتاپ، در ارائه خود ضمن بیان ویژگی‌های این خدمت نوآورانه که کانال‌های فروش جدیدی را برای صنعت بیمه باز می‌کند، گفت: مسئله مهمی که در سال‌های اخیر در کل صنعت بیمه دنیا مورد توجه بوده، ارائه بیمه‌های مبتنی بر نیاز به صورت آنی (on demand) است که استارتاپ بیمپک چنین محصولاتی را به راحتی ارائه می‌کند. وی با بیان این‌که کارت‌های فروش محصولات بیمه‌ای که در برخی رشته‌ها قابلیت استفاده دارند، کمک می‌کنند که مشتری در هر جایی که نیاز پیدا کرد و امکان دسترسی به نمایندگی و کارگزاری بیمه برای وی وجود نداشت، به راحتی بتواند بیمه مورد نیاز خود را خریداری کند. وی گفت تا کنون 75 هزار بیمپک فروخته شده و شرکت‌هایی مانند بیمه تعاون، سامان، معلم، حکمت صبا و رازی از جمله شرکت‌هایی هستند که برخی محصولات خود را در قالب کارت‌های بیمپک فروخته‌اند یا قصد دارند بفروشند.

بهزادپور، رییس کل بیمه مرکزی نیز ضمن تمجید از حضور ایده‌های نوآورانه در صنعت بیمه و استقبال از این ایده‌ها، درخصوص استارتاپ بیمپک، گفت: نکته مهم این محصول این است که عملا وارد بازار شده و عملکرد مثبتی هم د اشته است، حال باید فکر کرد که این محصول چگونه می تواند توسعه پیدا کند. وی در پایان نوشته‌ای را به رسم یادگاری از این رویداد، روی یکی از کارتهای بیمپک یادداشت کرد.

 

شایان ذکر است که بیمپک یک کانال جدید فروش بیمه برای شرکت‌های بیمه است. بیمپک کمک می‌کند بیمه‌گرها در اماکنی که تا به امروز حضور نداشتند، حاضر شوند و سریع و آسان بیمه بفروشند. بیمپک می‌تواند بازارهای غیرفعال صنعت بیمه را برای بیمه‌گرها فعال کند. کارتهای بیمپک برای فروش در اماکنی که حضور نماینده به صرفه نیست، جهت فروش سوپرمارکتی، در قالب هدیه، محصول جانبی و اشانتیون و نیز جهت پیش‌فروش بیمه نیز قابل استفاده است.

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4