حضور پلنت در یازدهمین هفته پویش فناورانه بیمه مرکزی: پلنت زمینی مهیا برای ایده‌های نوآورانه همه بازیگران صنعت بیمه است

10 اسفند 1401
شناسه : 560
منبع:

یازدهمین هفته از پویش فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه با حضور مرکز نوآوری پلنت و ارائه استارتاپ‌های «بیمپَک» و «سَمکاب» آن برگزار شد.

در این نشست که با حضور هیات عامل بیمه مرکزی برگزار شد، ایمان ارسطو مدیرعامل پلنت با ارائه توضیحاتی درباره مرکز نوآفرینی پلنت و ماموریت‌ها و اهداف آن، تاکید کرد «پلنت زمینی مهیا برای همه مدیران و کارشناسان صنعت بیمه است تا  بدون نگرانی ایده‌های نوآورانه خود را دنبال کرده و به کسب‌وکار تبدیل کنند».

در این جلسه، رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از طرح های مطرح شده در یازدهمین آیین سه‌شنبه های نوآورانه، خاطرنشان کرد: هنر نهاد ناظر صنعت بیمه، بهره گیری از قابلیت بازیگران جدید در کنار حفظ کسب و کارهای موجود است. وی پیام اصلی نشست های نوآورانه را آمادگی صنعت بیمه برای نهادسازی و بهره مندی از دانش روز دانست و افزود: نهاد ناظر بیمه در پی کاهش تصدی گری است و با راه اندازی مرکز نوآوری و نهادهای مشابه، قصد دارد در قامت یک شتاب دهنده نقش آفرینی کند.
مهندس بهزادپور از ضرورت جمع بندی سلسله نشست های نوآورانه تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: روند حمایتی بیمه مرکزی از طرح های نوین دیجیتال محور و سکوهای خدمات نوآورانه همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ به خواسته مطرح شده از سمت استارت آپ سمکاب و بیمپک مبنی برحمایت نهادناظر، بیان کرد: بیمه مرکزی حتما از نوآوری حمایت می کند و این آمادگی را دارد تا کنار همه افرادی که برای صنعت بیمه ایده دارند، حضور داشته باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ به خواسته مطرح شده از سمت استارت آپ سمکاب و بیمپک مبنی برحمایت نهادناظر، بیان کرد: بیمه مرکزی حتما از نوآوری حمایت می کند و این آمادگی را دارد تا کنار همه افرادی که برای صنعت بیمه ایده دارند، باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در پایان با تاکید بر گفتمان تخصصی و حرفه ای رسانه های صنعت بیمه، از تلاش های اصحاب رسانه به عنوان هسته اصلی این آیین برای پوشش شایسته سه شنبه های نوآورانه تقدیر کرد.

شایان ذکر است که در این جلسه، شرکت بیمه سینا نیز برای ارائه پروژه فرایندکاوی خود که توسط شرکت «بهفالب» انجام شده است، حضور داشت و به ارائه نوآوری‌های خود در این زمینه پرداخت.


 

 

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4