معرفی سامانه «یارا 724» در پنجمین پویش فناورانه سه‌‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه

01 بهمن 1401
شناسه : 552
منبع:

سامانه جامع هوشمند خسارت خودروی «یارا 724»، در پنجمین سه‌شنبه نوآورانه صنعت بیمه معرفی شد. در این نشست که روز سه‌شنبه 27ام دی ماه در طبقه هفدهم بیمه مرکزی و با حضور مهندس بهزادپور، رییس کل بیمه مرکزی، دکتر بنیادی نایینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و دکتر مشعلچی، قائم مقام بیمه مرکزی برگزار شد، در ابتدا خانم مهندس هانیه کارخانه، مدیرعامل شرکت طلیعه‌ فناوری هوشمند، توضیحاتی درباره یارا 724 ارائه داد و سپس آقای مهندس عقیلی رییس هیات مدیره این شرکت، به ارائه ویژگی‌ها و خدمات این سامانه هوشمند پرداخت.

 

در این نشست، دکتر بنیادی نایینی ضمن قدردانی از شرکت طلیعه فناوری هوشمند که با معرفی سامانه یارا ۷۲۴ (سامانه جامع هوشمند خسارت خودرو) در این پویش حضور داشت، گفت: استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی خسارات خودرو جزو ایده های نو در صنعت بیمه محسوب می شود که باید با حمایت شرکت‌های بیمه در ابعاد گسترده عملیاتی شود، چرا که این اپلیکیشن علاوه بر تسهیل فرآیندهای پرداخت خسارت به کاهش و کشف تقلبات نیز کمک خواهد کرد.

شایان ذکر است که سامانه یارا 724 پلتفرمی در حوزه خودو می‌باشد که در هنگام تصادفات، خرابی و مشکلات خودرویی به افراد کمک می‌کند. این سامانه با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به ارائه خدماتی در زمینه خسارت خودرو می‌پردازد که از آن جمله می‌توان به سرویس‌های تعیین مقصر صحنه تصادف، اعلام و ثبت خسارت هوشمند، برآورد میزان هزینه خسارت به صورت هوشمند، پیشگیری و کشف تقلبات تصادف، نوبت‌دهی ارزیابان خسارت، تامین قطعات و شبکه تعمیرگاه اشاره کرد.

 

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4