اولین بیمه‌ کیف پول ارز دیجیتال به بازار آمد

نرگس اردلان

دانشجوی مدیریت بیمه اکو

30 آبان 1401
شناسه : 539
منبع:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیمه بوست (Boost Insurance) و بیمه بریچ (Breach Insurance) یک محصول کریپتو - بیمه برای دارندگان کیف پول خرد پی‌ریزی کرده‌اند که با پشتوانه بیمه اتکایی رلم (Relm) پشتیبانی می‌شود.

بیمه بوست، شرکتی که مشتریان را قادر می‌سازد تا محصولات بیمه دیجیتالی را مدیریت کنند و بیمه بریچ، یک شرکت اینشورتک مستقر در بوستون که تکنولوژی بیمه و محصولات بیمه‌ای مقرر را برای بازار ارز دیجیتیال ارائه می‌کند، راه‌اندازی کریپتو شیلد را اعلام نموده‌اند. این اولین محصول بیمه‌ای برای ارز دیجیتال است که در دسترس دارندگان کیف پول خرد قرار می‌گیرد.

کریپتو شیلد، دزدی ارز دیجیتال را در زمانی پوشش می‌دهد که تحت نظر یک متولی واجد شرایط باشد. به گفته این شرکت‌ها، این اولین محصولی است که به افراد اجازه می‌دهد تا برای کیف پول دیجیتالی خود که توسط متولیان منتخب نگهداری می‌شوند، پوشش بیمه‌ای خریداری کنند.

الکس مافئو مدیر عامل و بنیانگذار بوست گفت: بسیاری از اینشورتک‌های ما و شرکای ادغامی‌مان، دانش عمیقی از بازار دارند تا شکاف‌های بازار بیمه را شناسایی و حل کنند، ولی معمولا صنعت بیمه نسبت به پذیرش بازارهای نوظهور مثل کریپتو بی‌میل است و بازیگران سنتی هم فناوری مورد نیاز برای حمایت از نوآوران همچون بریچ را ندارند. با زیرساخت بوست به‌عنوان پلت‌فرم خدماتی، شرکت‌های آینده‌نگری همچون بریچ می‌توانند پیشنهادات بیمه‌ای نوآورانه جدید را، در کسری از زمان و هزینه مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه بیمه‌ای کامل از ابتدا، راه‌اندازی و ارائه کنند.

بیمه اتکایی برای اولین بیمه ارز دیجیتال آمریکا

بوست و بریچ برای تامین و تضمین پشتیبانی بیمه اتکایی لازمه از کارشناس صنعت، بیمه رلم، که توسط شرکت بیمه تخصصی تریسورا (Trisura) رهبری می‌شود، با یکدیگر همکاری کردند.

رلم که خارج از برمودا فعالیت می‌کند، یک ارائه‌دهنده ظرفیت پیشتاز در بخش کریپتو است که سابقه بیمه‌گری شرکت‌هایی را دارد که در اکوسیستم کریپتو فعال بوده‌اند. رلم اخیرا توسط دموتک (یک آژانس آمریکایی رتبه‌بندی بیمه)، یک رتبه ثبات مالی استثنایی FSR)) دریافت نموده است.

جو زیولکوفسکی (Joe Ziolkowski) مدیر عامل رلم گفت: همکاری رلم با بیمه‌های بوست و بریچ بابت بیمه اتکایی اولین محصول بیمه‌ای ارز دیجیتال آمریکا برای دارندگان کیف پول خرد، نقطه عطفی در حمایت از توسعه فناوری‌های کریپتو و بلاکچین است. بیمه اتکایی رلم ظرفیتی را برای آوردن این محصول انقلابی به بازار فراهم می‌کند و برای اولین بار افراد را قادر می‌سازد که به سطح حفاظت خود در صنعت دست یابند.

ارائه یک تجربه کریپتو یکپارچه

 

تیم متخصصان بیمه و فناوری بوست با بریچ کار کردند تا محصولی ایجاد کنند که همه استانداردهای نظارتی و انطباقی را در همه حوزه‌های قضایی اجرایی داشته باشد. برای ارائه آن محصول در یک تجربه یکپارچه، پلت‌فرم‌های بوست و بریچ از طریق API به هم متصل می‌شوند که به سیستم مدیریت بیمه‌نامه بوست اجازه می‌دهد مدیریت پشتیبانی را برای محصول کریپتو شیلد ارائه دهد. آنگاه مشتریان بریچ می‌توانند از طریق پلت‌فرم اختصاصی بیمه کریپتو بریچ، هریک از بخش‌های فرآیند بیمه‌نامه و دعاوی خسارتشان را مدیریت کنند.

ایهاب اعجاز (Eyhab Aejaz) یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل بریچ گفت: اینشورتک‌ها در مراحل اولیه شکاف‌های عملیاتی اساسی دارند و پیدا کردن روابطی که مکمل یکدیگر باشند؛ همچون همکاری ما با بوست و رلم، هیجان‌انگیز است. تخصص عمیق و زیرساخت بیمه‌ای به‌عنوان پلت‌فرم خدماتی بوست و قابلیت‌های بیمه‌اتکایی کریپتو پیشرو در صنعت رلم، بریچ را در موقعیتی قرار داده است که یک محصول بیمه‌ای با پیچیدگی زیاد را، با زیبایی در ارائه تجربه مشتری، به بازار بیاورد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4