بیمه عمر با یولایف، الهام‌بخش فعالیت‌های سالم است

«یولایف» بازی را وارد صنعت بیمه می‌کند

یولایف قرار است محصولات بیمه عمر و زندگی را به مشتریان صنعت بیمه ارائه کند. اما این کار در قالب اپلیکیشنی صورت می‌گیرد که مشتری بیمه را درگیر زندگی سالم کند. در حالی‌که بیمه عمر در قالب سنتی، متمرکز بر مرگ و بیماری است، این استارتاپ تلاش دارد به کمک اپلیکیشن خود، مشتریان بیمه‌ای را دعوت به فعالیت‌های بدنی و حفظ سلامتی کند.
18 آبان 1400
شناسه : 248
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یولایف قرار است محصولات بیمه عمر و زندگی را به مشتریان صنعت بیمه ارائه کند. اما این کار در قالب اپلیکیشنی صورت می‌گیرد که مشتری بیمه را درگیر زندگی سالم کند. در حالی‌که بیمه عمر در قالب سنتی، متمرکز بر مرگ و بیماری است، این استارتاپ تلاش دارد به کمک اپلیکیشن خود، مشتریان بیمه‌ای را دعوت به فعالیت‌های بدنی و حفظ سلامتی کند.

معمولا بیمه عمر را محصولی می‌دانیم که بر مرگ و بیماری متمرکز شده‌است. اما استارتاپ یولایف (YuLife) تصمیم گرفته به کمک گیمیفیکیشن این محصولات را متحول کند و رنگ زندگی به آن‌ها ببخشد. پرسش اینجاست که چگونه؟

یولایف قرار است محصولات بیمه عمر و زندگی را به مشتریان صنعت بیمه ارائه کند. اما این کار در قالب اپلیکیشنی صورت می‌گیرد که مشتری بیمه را درگیر زندگی سالم کند. در حالی‌که بیمه عمر در قالب سنتی، متمرکز بر مرگ و بیماری است، این استارتاپ تلاش دارد به کمک اپلیکیشن خود، مشتریان بیمه‌ای را دعوت به فعالیت‌های بدنی و حفظ سلامتی کند.

ماجرا از این قرار است که این اپلیکیشن، مشتریان را وارد چالش‌های روزانه می‌کند. برای مثال مشتریان باید فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا حتی مدیتیشن را در برنامه‌های روزانه خود قرار دهند.

حاصل این فعالیت‌ها، سکه‌هایی به اسم یوکوین (YuCoin) است که مشتری به مرور به دست می‌آورد و به کمک آن‌ها پاداش‌هایی را می‌گیرد که گاهی از شرکت‌ها و غول‌هایی نظیر آمازون به دست می‌آید.

مدیرانی که سعی دارند کارکنان خود را بیمه کنند و در عین‌حال آن‌ها را در مسیر سلامتی قرار دهند، می‌توانند از خدمات بیمه‌ای یولایف بهره بگیرند.

سایت شاد و شنگول این استارتاپ، طراحی آن و رنگ‌هایی که در آن به کار رفته به خوبی نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان این استارتاپ به دنبال شادی، سلامتی و سرزندگی هستند. آن‌ها بیمه عمر را هم با همین مشخصات در اختیار مشتریان بیمه‌ای قرار می‌دهند. برای دیدن سایت یولایف، اینجا کلیک کنید.

این استارتاپ از طریق گیمیفیکیشن، محصولاتی متنوع و انعطاف‌پذیر به مشتریان خود ارائه می‌کند، محصولاتی که می‌توانند آینده صنعت بیمه را مشخص کنند.

اصلی‌ترین هدف در یولایف این است که به کمک اپلیکیشن، هم خدمات بیمه عمر در اختیار مشتری قرار بگیرد و هم عادت‌های خوب برای حفظ سلامتی در او ایجاد شود. این اپلیکیشن به مشتریان کمک می‌کند این عادت‌ها را به شکلی درازمدت در خود ایجاد کنند.

یولایف کاراکتری برای مشتریان خلق کرده که نامش یوگی (Yugi) است. این کاراکتر در حقیقت زرافه‌ای است که در مسیر استفاده از اپلیکیشن و ایجاد عادت‌های مثبت در مشتری، با او همراه می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این اپلیکیشن توانسته رویکرد صنعت بیمه به بیمه عمر را متحول کند و از این مسیر درآمدزایی کلانی داشته باشد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4