خدمات انحصاری دیجیتال ریسک برای کسب‌وکارهای دیجیتالی

استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین مانند دیگر کسب‌وکارها در معرض خطراتی قرار دارند. شرکت دیجیتال ریسک که این روزها با عنوان سوپراسکریپت شناخته می‌شود، به صورت اختصاصی با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای به کسب‌وکارهای دیجیتالی راه‌اندازی شده‌است.
24 آبان 1400
شناسه : 243
منبع:
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین مانند دیگر کسب‌وکارها در معرض خطراتی قرار دارند. شرکت دیجیتال ریسک که این روزها با عنوان سوپراسکریپت شناخته می‌شود، به صورت اختصاصی با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای به کسب‌وکارهای دیجیتالی راه‌اندازی شده‌است.

دیجیتال ریسک (Digital Risks) نام اینشورتکی است که در سال 2015 به صورت اختصاصی و ویژه برای بیمه شرکت‌ها  و کسب‌وکارهای دیجیتالی راه‌اندازی شد. صد درصدِ محصولات این شرکت برای فعالان در کسب‌وکارهای دیجیتالی است و از آن‌جا که ارائه محصولات تخصصی جزو الزامات این روزهاست، این اینشورتک هم توانسته به شکلی مطلوب توسعه پیدا کند.

البته در سال 2020 نام این شرکت به سوپراسکریپت (Superscript) تغییر کرد. اهالی این شرکت تلاش دارند با ارائه محصولات و خدمات خود، شرایط بیمه را برای کسب‌وکارهای دیجیتالی بهبود ببخشند. در واقع این شرکت برای استارتاپ‌ها هم خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌کنند اما آیا استارتاپ‌ها به بیمه نیاز دارند؟

دلایل نیاز استارتاپ‌ها بیمه

همه کسب‌وکارها به خدمات بیمه‌ای نیاز دارند. هر جایی که خطر جزو موارد محتمل باشد، بیمه امری الزام‌آور خواهد بود. واضح است که استارتاپ‌ها هم خالی از ریسک و خطر نیستند. دلایل متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد استارتاپ‌ها به بیمه نیاز دارند:

  • اگر خدماتی ارائه می‌کنید که امکان دارد مشتری در نهایت به خدمت مورد نیاز دسترسی پیدا نکند و از شما طلب خسارت کند، باید بیمه باشید.
  • همه کسب‌وکارهای آنلاین و استارتاپ‌ها در معرض خطرات و تهدیدهای دنیای آنلاین هستند و به کمک بیمه می‌توانند بخشی از این خطرات را پوشش دهند.
  • تولید محتوای آنلاین بخشی از کسب‌وکارهای آنلاین است و این محتوا ممکن است با سوتفاهم رو‌به‌رو شود و شما را با اتهاماتی مواجه کند. بیمه برای جبران چنین خسارت‌هایی لازم است.
  • برای اینکه تیمی را به صورت حرفه‌ای در استارتاپ خود به کار بگیرید باید آن‌ها را بیمه کنید.
  • برای محافظت از ایده‌های نوآورانه خود به خدمات بیمه‌ای نیاز دارید.

خدمات بیمه‌ای برای کسب‌وکارهای آنلاین و استارتاپ‌ها مانند دیگر کسب‌وکارها امری ضروری است. صاحبان کسب‌وکارها باید از این امکانات بهره بگیرند. اینشورتک دیجیتال ریسک که این روزها با عنوان سوپراسکریپت شناخته می‌شود، با همین هدف راه‌اندازی شده تا کسب‌وکارهای دیجیتالی و استارتاپ‌ها را از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند کند. این اینشورتک می‌تواند الگویی برای راه‌اندازی شرکت بیمه‌ای مشابه در سایر نقاط جهان باشد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4