آشنایی با اینشورتک Fintary

17 آذر 1404
شناسه : 1097
منبع:

اینشورتک Fintary در سال ۲۰۲۳ در آمریکا راه‌اندازی شد. این استارتاپ در واقع یک پلتفرم رشد درآمد مبتنی بر هوش مصنوعی به شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهد. این پلتفرم، فرآیندهای کارمزد، تطبیق حساب‌ها، گزارش‌دهی و عملیات مالی نمایندگی‌ها را خودکار می‌کند و به نواقص و ناکارآمدی‌های نمایندگی‌ها از قبیل صرف وقت برای انجام وظایف دستی رسیدگی می‌کند.

 به‌عبارت‌دیگر Fintary  در حال تحول در نحوه مدیریت کارمزدها توسط شرکت‌های بیمه و نمایندگی‌ها است. Fintary  یکی از مشکلات کمتر مطرح، اما حیاتی صنعت بیمه را هدف قرار داده است؛ عملیات کارمزد و پرداخت‌ها. بر اساس تحقیقات در صنعت بیمه، نمایندگی‌ها اغلب ۱۵ تا ۴۰ ساعت در هفته را صرف تطبیق فرم‌ها، پاداش کارمزد و حاشیه سود بین هزینه‌ها و درآمدها می‌کنند.

مشتریان این شرکت، یعنی بیمه‌گران، گزارش داده‌اند که سود ناخالص آنها در ۶۰ روز ۳۴ درصد افزایش یافته  و تعداد کارکنان از پنج نفر به دو نفر برای امور مربوط به کارمزد کاهش یافته است.

Fintary در نوامبر ۲۰۲۵ مبلغ ۱۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری A جذب کرد که این دور توسط Infinity Ventures  رهبری شده است و Sierra Ventures و سرمایه‌گذاران قبلی نیز در آن مشارکت داشتند. این جذب سرمایه، مجموع تأمین مالی را به ۱۲.۸ میلیون دلار رسانده است. این بودجه برای گسترش تیم، بهبود محصولات و افزودن ویژگی‌های مدیریت مالی بیمه در سطح گسترده‌تر استفاده خواهد شد. با این دور از سرمایه‌گذاری، آن‌ها در حال مقیاس‌بندی پلتفرم خود هستند تا بیمه‌گران بتوانند پرداخت‌ها، تطبیق حساب‌ها و سودها را در زمان واقعی پیگیری کنند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4