به گزارش اینشورتک به نقل از باشگاه بیمه گران، راهبردهای اولْ تلفن همراه بهبود فرآیند ارزیابی ریسک خودرو را امکانپذیر کرده است و با کمک هوش مصنوعی بصری، سرعت، دقت و شفافیت را افزایش میدهد. این فناوریها میتوانند آسیبها و جزئیات وسیله نقلیه را دقیقتر شناسایی کنند و خطای انسانی را کاهش دهند. طبق گزارشها، ۴۲ درصد از بیمهگزاران فرآیندهای فعلی را پیچیده میدانند، که نیاز به اصلاحات مبتنی بر هوش مصنوعی را برجسته میسازد.
ترکیب تلفن همراه و هوش مصنوعی، جمعآوری دادهها و پردازش سریعتر را تسهیل میکند، هزینهها را کاهش میدهد و تجربه مشتری را بهبود میبخشد. در نهایت، این تغییرات استانداردی برای بیمهگران رقابتی است و آینده بیمه در ارتقای کارایی، دقت و تمرکز بر مشتری است. مطلب حاضر از منبع معتبر انشورنس ثات لیدرشیپ وابسته به مرکز اینستیتوتس، به این مباحث میپردازد