با اینشورتک فلاک آشنا شوید

فلاک پهپادها را بیمه می‌کند

تقریبا همه در صنعت بیمه با آلیانز آشنا هستند اما اینشورتک فلاک که از زیرمجموعه‌های آلیانز است، کمتر مطرح شده‌است. این استارتاپ بیمه‌ای چه پوششی ارائه می‌کند؟
08 آبان 1400
شناسه : 104
منبع:
تقریبا همه در صنعت بیمه با آلیانز آشنا هستند اما اینشورتک فلاک که از زیرمجموعه‌های آلیانز است، کمتر مطرح شده‌است. این استارتاپ بیمه‌ای چه پوششی ارائه می‌کند؟

نام شرکت آلیانز برای اهالی صنعت بیمه آشناست اما نام «فلاک» چطور؟ این اینشورتک یکی از مطرح‌ترین استارتاپ‌ها در صنعت بیمه است که شرکت آلیانز آن را پایه‌گذاری کرده‌است.

همان‌طور که می‌دانید دنیا در حال پیشرف است. هر روز فناوری‌های جدیدی ظهور می‌کنند. بیمه‌گران هم باید خودشان را با این مسیر هم‌سو کنند. فلاک در همین راستا ایجاد شده‌است.

یکی از فناوری‌هایی که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پهپادها هستند. شرکت آلیانز بزرگ‌ترین بیمه‌گر در حوزه بیمه‌های هوایی است. اما بیمه پهپادها امری است که به دنیای فناوری ارتباط دارد. به همین خاطر است که آلیانز، اینشورتکی به نام فلاک را راه‌اندازی کرده تا پوشش‌های بیمه‌ای برای صاحبان پهپادها ارائه کند.

اعضای تیم فلاک، ماموریت خود را ایجاد فضای هوشمند و امن در جهان می‌دانند. به همین خاطر است که پوشش‌های بیمه‌ای در این زمینه ارائه کنند. اینشورتک فلاک می‌تواند بیمه‌های مربوط به وسایل حمل‌ونقلی را که به اینترنت متصل می‌شوند، تحت پوشش بیمه قرار دهد یا پوشش‌های بیمه‌ای آن‌ها را قیمت‌گذاری کند.

اینشورتک فلاک برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. در حال حاضر فلاک یکی از مطرح‌ترین اینشورتک‌های بریتانیایی است که با سرمایه‌گذاری خطرپذیر به همراه تیمی خلاق به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

یکی از نکات مهم در مورد پوشش‌های بیمه‌ای شرکت فلاک این است که مشتری زمانی پرداخت را بابت دریافت پوشش بیمه‌ای انجام می‌دهد که پهپادش را به پرواز درآورده باشد. در واقع اگر مشتری موفق نشود پهپاد را در آسمان به پرواز در نیاورد، نیازی نیست بابت دریافت پوشش بیمه‌ای، پولی پرداخت کند.

از دیگر موارد مهم در مورد فلاک این است که اپلیکیشن‌هایی از طرف این شرکت طراحی شده‌است. مشتریان می‌توانند به محض اینکه اتفاقی رخ دهد، از طریق این اپلیکیشن، فرایند رسیدگی به مطالبات را آغاز کنند و خیلی زود پرداخت خسارت صورت می‌گیرد.

از آن‌جا که همه‌چیز در اینشورتک فلاک به صورت اینترنتی پیش می‌رود، مشتریان می‌توانند همه فعالیت‌ها را به صورت شفاف رصد کنند. همین امر باعث شده استقبال زیادی از این اینشورتک صورت بگیرد. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4