هر آن‌چه باید درباره خدمات متفاوت شرکت بیمه جنرال بدانید

اپلیکیشنی که برگ برنده «جنرال» شد

شرکت بیمه جنرال به‌رغم سابقه درخشان به تازگی نتوانسته مشتری را به سطحی از رضایت برساند. اما ایجاد اپلیکیشن موبایلی و ارائه خدمات زیر 3 ثانیه باعث شده که نام این شرکت دوباره بر سر زبان بیافتد.
تاریخ: 05 آبان 1400
شناسه: 193

اهالی صنعت بیمه احتمالا نام شرکت بیمه جنرال (General) را شنیده‌اند. این شرکت در سال 1963 تاسیس شده و خدماتی در حوزه بیمه خودرو ارائه می‌کند. اما خدمات این شرکت قدری متفاوت است.

تخصص اصلی جنرال بیمه افرادی است که وضعیت رانندگی آن‌ها چندان مطلوب نبوده و کارنامه خوبی از خودشان بر جای نگذاشته‌اند. البته فقط این نیست. هر موردی که خارج از عرف و روند معمول باشد، در تخصص شرکت بیمه جنرال قرار می‌گیرد. مثلا کسانی‌که در سابقه خود رانندگی حین مصرف مواد را داشته‌اند یا دچار خطا و تصادف شده‌اند، همگی می‌توانند تحت شرایطی که جنرال تعریف می‌کند از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

اصولا رانندگانی که سابقه خوبی در رانندگی ندارند هنگام دریافت خدمات بیمه‌ایی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای ترجیح می‌دهند چنین افرادی را بیمه نکنند چرا که بیشتر احتمال می‌دهند آن‌ها دچار مشکل شوند. در واقع هر کسی که تاریخ بدی در زمینه رانندگی داشته باشد برای دریافت خدمات بیمه‌ای به دردسر می‌افتد. شرکت بیمه جنرال تلاش دارد به این افراد برای دریافت بیمه کمک کند.

برخی افراد هم سابقه بدی در رانندگی ندارند اما در مناطقی زندگی می‌کنند که برای رانندگی منطقه‌ای پرخطر به شمار می‌آید. یا مدام در سفرهایی هستند که خودروی‌شان را به خطر می‌اندازد. این افراد هم برای دریافت بیمه با سختی‌هایی روبه‌رو می‌شوند. یکی دیگر از خدمات شرکت جنرال این است که میزان ریسک در مورد این دسته از مشتریان را شناسایی کند و بعد هم متناسب با وضعیت‌شان به آن‌ها خدمات بیمه‌ای ارائه کند.

البته مشتریان جنرال می‌گویند خدمات بیمه‌ای این شرکت بسیار گران‌قیمت است. حتی طی چند سال اخیر میزان شکایت‌ها از این شرکت افزایش یافته‌است. اما به هر حال نوع خدمتی که این شرکت قدیمی ارائه می‌کند به قدری خاص و متفاوت است که مشتریان با شرایط ویژه ناچار به پذیرش آن هستند. شرکت جنرال خدماتش را به همین بخش محدود نکرده و اپلیکیشنی راه‌اندازی کرده که در میان اپلیکیشن‌های موبایلی بیمه‌ای بسیار شهرت دارد. اما این اپلیکیشن چیست و چرا به شهرت رسیده‌است؟

پرداخت در عرض 3 ثانیه

شرکت بیمه جنرال اپلیکیشنی موبایلی هم روانه بازار کرده که تا کنون در میان اپلیکیشن‌های موبایلیِ بیمه‌ای به شهرت زیادی رسیده‌است. نام این اپلیکیشن The General® Auto Insurance است. اما چرا این اپلیکیشن بر سر زبان‌ها افتاده‌است؟

یکی از بزرگ‌ترین تقاضاهای مشتریان امروزی این است که خدمات بیمه‌ای را بدون کاغذبازی و فوت وقت، در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. اپلیکیشن شرکت جنرال در این زمینه رکورد زده و توانسته به کمک همین برنامه موبایلی در عرض 3 ثانیه به مطالبه پرداخت خسارت رسیدگی کند.

رکورد جهانی شرکت جنرال در زمینه رسیدگی آنلاین باعث شده که بسیاری از افراد این اپلیکیشن بیمه‌ای را روی گوشی‌های خود نصب کنند. اما شرکت جنرال چگونه توانسته چنین رکوردی را به ثبت برساند؟

براساس گزارش موبایل‌اپ دیلی، اپلیکیشن شرکت بیمه جنرال به هوش مصنوعی مجهز است و می‌تواند به کمک الگوریتم‌های پیچیده به فرایند پرداخت خسارت‌ها رسیدگی کند. در نتیجه رسیدگی در عرض 3 ثانیه هم به لطف هوش مصنوعی ممکن شده‌است.

یکی دیگر از موارد مهم در اپلیکیشن جنرال این است که الگوریتم‌های ضد کلاهبرداری دارد و به همین خاطر خیلی سریع می‌تواند مطالبات تقلبی را شناسایی کند. به هر حال اگر کسی به دنبال پرداخت 3 ثانیه‌ای است، بد نیست اپلیکیشن جنرال را امتحان کند.

شرکت جنرال سابقه درخشانی دارد اما به تازگی در ارائه خدمات ضعف‌هایی داشته که منجر به نارضایتی مشتریان شده و رتبه آن را پایین آورده‌است. اما اقدام این شرکت برای ایجاد اپلیکیشن و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن از طریق موبایل مشتریان به برگ برنده‌ای برای آن تبدیل شده‌است.

موضوعات :
در همین رابطه