نکست الگوی بیمه‌گران دنیا

از شرکت بیمه نکست چه می‌دانید؟

نام نکست برای آن‌ها که از اهالی صنعت بیمه هستند، نامی شناخته شده است. این شرکت توانسته به کمک فناوری، خدمات بیمه‌ای را زیر ۱۰ دقیقه به مشتریان خود ارائه کند.
تاریخ: 22 آبان 1400
شناسه: 95

اهالی صنعت بیمه با نام «نکست» (Next) آشنا هستند، شرکت بیمه‌ای که این روزها با قراردادهای جنجالی با شرکت آمازون، در کانون خبرهای رسانه‌ها قرار گرفته‌است. اما نکست چه زمانی تاسیس شده و چه وضعیتی در صنعت بیمه دارد؟

سال ۲۰۱۶ بود که گای گلدشتاین به صورت رسمی شرکت نکست را راه‌اندازی کرد. البته در این مسیر، دو فرد دیگر او را همراهی می‌کردند. نکست توانست چهره جدیدی از بیمه را به نمایش بگذارد. این شرکت تلاش دارد از طریق فناوری، خدمات و بیمه‌نامه‌ها را در اختیار کسب‌وکارهای کوچک بگذارد. در واقع آن‌چه نکست را از سایر کسب‌وکارهای بیمه‌ای متمایز می‌کند تلاشی است که برای اولویت‌بخشی به فناوری دارد. در این کسب‌وکار بیمه‌ای، فناوری حرف اول را می‌زند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت جزو موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تجربه مشتری است. مدیرعامل این شرکت می‌گوید در نکست همیشه تلاش بر این است که خدمات با سرعت بالا در اختیار مشتریان قرار بگیرد. همین رویکرد باعث شده که نکست به عنوان شرکت برتر در زمینه تجربه مشتری شناخته شود.

در حال حاضر شرکت نکست با بیش از ۵۶۰ نیروی کار و ۴۰۰ میلیون دلار درآمد در سال، جزو شرکت‌هایی است که قصد دارد در سال ۲۰۲۲ نیروهای بیشتری را به استخدام خود درآورد.

بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات در کمتر از ۱۰ دقیقه، جزو مواردی است که شرکت نکست در آن موفق بوده‌است. در حال حاضر این شرکت با آمازون قراردادی را امضا کرده و قرار است خدماتی را به مشتریان آمازون ارائه کند. همین قراردادها به نکست کمک کرده تا میزان ارزش و سرمایه خود را در بازار و صنعت بیمه افزایش دهد.

گلدشتاین، مدیرعامل این شرکت تلاش دارد با بهره‌گیری از فناوری و هوش مصنوعی، خدمات را زیر ۵ دقیقه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت نکست تا کنون در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته و به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه در صنعت بیمه شناخته می‌شود. 

در همین رابطه