آکسا بازوی سنگاپوری‌اش را ۵۷۵ میلیون دلار فروخت

فروش بازوی سنگاپوری آکسا

شرکت بیمه آکسا قصد دارد بازوی خود را در کشور سنگاپور به قیمت ۵۷۵ میلیون دلار به فروش برساند. این معامله بزرگ را شرکت آکسا با گروه بانکی HSBC انجام داده است
تاریخ: 01 آبان 1400
شناسه: 38

شرکت بیمه فرانسوی آکسا با فروش کسب‌وکار بیمه‌ای خود در سنگاپور به گروه بانکی HSBC موافقت کرده‌است. طبق توافقی که صورت گرفته، شرکت آکسا قرار است بازوی سنگاپوری خود را به قیمت ۵۷۵ میلیون دلار بفروشد.

جوردون واتسون، مدیر بخش آسیا و آفریقای شرکت آکسا گفته‌است این اقدام برای ساده‌سازی در آکسا صورت می‌گیرد. در واقع این شرکت قصد دارد تمرکز خود را روی بازار مرکزی قرار دهد و در نتیجه برخی از بخش‌های خود را تغییر می‌دهد تا ظرفیت‌های قدرتمند جدیدی را برای خود ایجاد کند.

در واقع یکی از استراتژی‌های این شرکت برای حضور پرقدرت‌تر در بازار این است که تمرکز خود را روی بخش‌های خاصی قرار دهد. طبق این استراتژی، حضور آکسا در بازار آسیا با تحولاتی همراه خواهد بود. دلیل این امر هم دستیابی به ظرفیت‌های بیشتر در این بازار است.

این شرکت بیمه‌ای قصد دارد دارایی خود را با چشم‌انداز و نگاهی به آینده به فروش برساند. به‌علاوه، آکسا به دنبال تنوع محصولات و بهبود تجربه مشتری است. انتظار می‌رود این شرکت طی ماه‌های آینده، با تحولات بنیادین، به پیشرفتی اساسی در بازار دست پیدا کند.

شرکن بیمه فرانسوی آکسا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه در جهان است که انواع خدمات بیمه‌ای را در سرتاسر جهان ارائه می‌کند. آکسا در حقیقت شرکتی خوشه‌ای است که در صنایع مختلف فعالیت دارد. البته عمده فعالیت‌های این شرکت در حوزه مالی قرار دارد.

گروه آکسا در کشورهای مختلفی فعالیت دارد و در رتبه‌بندی مجله فورچون در سال ۲۰۱۰ هم مقام نهم را به خود اختصاص داده‌است. در حال حاضر هم جزو ۵۰۰ شرکت برتر و بزرگ جهان به شمار می‌آید.

در همین رابطه