با همکاری بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه و شبکه نوآفرینی پلنت برگزاری می‌شود

سلسله وبینارهای تحول دیجیتال

سلسله وبینارهای بیمه ملت با محوریت بررسی تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور با حضور بازیگران و عناصر کلیدی این صنعت هر دوشنبه به صورت زنده در دسترس علاقمندان خواهد بود.
تاریخ: 01 آبان 1400
شناسه: 186

از آنجا که صنعت بیمه در حال ورود به دنیای دیجیتالی شدن است، ورود و تنفس در این فضا به یک الزام تبدیل شده و نیازمندی‌های خاص خود را می‌طلبد. یکی از این نیازمندی‌ها، تحول دیجیتال در ارکان سازمان است، به گونه‌ای که بتواند فرصت‌های بی‌شماری را به منصه ظهور رساند.

در این راستا با هدف توسعه فرهنگ تحول دیجیتال صنعت بیمه، بیمه ملت در نظر دارد تا با همکاری پژوهشکده بیمه، شبکه نوآفرینی پلنت و بیمه مرکزی ج.ا.ا سلسله وبینارهایی را با موضوع «تحول دیجیتال» برگزار کند. این وبینارها با تمرکز بر موضوعات بنیادی و اصلی صنعت بیمه، به صورت هفتگی برگزار می‌‎شوند.

اولین وبینار از این سلسله وبینارها، روز یکشنبه 18 مهرماه 1400 با حضور دکتر حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه، دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، دکتر محمود کریمی مدیرعامل پلنت، دکتر بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره بیمه ملت و دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت از ساعت 15 تا 17 به صورت لایو اینستاگرام برگزار شد. دومین وبینار نیز با عنوان «چالش‌ها و فرصت‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال» با حضور دکتر سید قاسم نعمتی رییس مرکز فناوری اطلاعات بیمه مرکزی، شاهین فتاحیانی عضو هیات مدیره و نعاون فنی و مهندسی سنحاب و احسان اسدالهی مدیر عامل کارگزاری تداوم رفاه فردا و ایمان جلیلی معاون اجرایی شبکه نوآفرینی پلنت روز دوشنبه 26 مهرماه برگزار شد.

این سلسله وبینارها از اینستاگرام بیمه ملت، بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه و شبکه نوآفرینی پلنت به صورت زنده پخش می‌شوند و به مدت ۸ هفته هر باز با یک موضوع خاص برگزار خواهند شد.

برای اطلاع از موضوع پنل‌ها و شرکت‌کنندگان این سلسله وبینارها می‌توانید به پایگاه رسمی بیمه ملت مراجعه کنید.

در همین رابطه