کوین گلسر فعال صنعت بیمه از ابعاد مختلف کسب‌وکارهای بیمه‌ای می‌گوید

معرفی کتاب «درون صنعت بیمه»

کوین گلسر یکی از فعالان و کارشناسان صنعت بیمه است که در کتاب خود با عنوان «درون صنعت بیمه» تلاش کرده برای مخاطبانش از ابعاد مختلف بیمه بنویسد.
تاریخ: 19 دی 1400
شناسه: 449

کوین گلسر سال‌ها به عنوان فعال اقتصادی در عرصه صنعت بیمه کار کرده و تجربیات بی‌شماری به دست آورده‌است. او طی ۳۰ سال فعالیتش در صنعت بیمه، مشاهداتی داشته و حاصل این مشاهدات را در کتابی با عنوان «درون صنعت بیمه» به رشته تحریر درآورده‌است.

کتاب «درون صنعت بیمه» برای هر کسی که بخواهد در صنعت بیمه فعالیت داشته باشد، مفید خواهد بود. حتی کسانی‌که می‌خواهند محصولات بیمه‌ای برای مراقبت از دارایی‌های مالی خود خریداری کنند، می‌توانند از این کتاب درس‌هایی بگیرند.

یکی از بخش‌های جالب توجه در این کتاب، مرور بر مکانیزهای فروش محصولات بیمه‌ای است. نویسنده تلاش کرده به مخاطبان با زبانی ساده شیوه‌های فروش محصولات در بیمه را بیاموزد.

بسیاری از ما با اصطلاحات و عبارت‌های خاصی که در صنعت بیمه مورد استفاده قرار می‌گیرد، آشنایی کامل را نداریم. یکی از کارهایی که گلسر در این کتاب انجام داده، توضیح و تعریف همین اصطلاحات است.

کسانی‌که در صنعت بیمه فعالیت دارند، لازم است بدانند چه چیزهایی بر قیمت‌گذاری در بیمه اثر می‌گذارد. گلسر در کتاب خود از فاکتورها و عواملی که روی قیمت‌گذاری در صنعت بیمه اثر می‌گذارند، نوشته‌است. او همچنین نشان داده که چطور می‌توان به بهترین قراردادهای بیمه‌ای دست پیدا کرد.

موارد دیگری مانند مدیریت ریسک، رسیدگی به مطالبات و پرداخت خسارت و آینده صنعت بیمه، جزو مسائلی هستند که نویسنده «درون صنعت بیمه» تلاش کرده در کتاب خود به آن‌ها بپردازد.

این کتابی در قالبی ساده و با زبانی عمومی نوشته شده و نویسنده عمدتا تلاش کرده تجربیات خودش را در اختیار مخاطب قرار دهد. نویسنده این کتاب را در ۱۲۴ صفحه نوشته‌است. با این کتاب می‌توانید با مفاهیم صنعت بیمه بهتر و بیشتر آشنایی پیدا کنید.

در همین رابطه