انتشار فصل‌نامه اینشورتک با بررسی وضعیت نوآوری در فروش محصول

سومین شماره نشریه «اینشورتک» منتشر شد

این شماره از مجله به طور خاص بر موضوع «بررسی اهمیت فروش بیمه و چالش‌های پیش روی آن» تکیه دارد، موضوعی بسیار بااهمیت در تعریف کارکردهای امروزی صنعت بیمه و مسیری که برای طراحی و عرضه محصولات تازه به بازار رقابتی بیمه باید طی شود.
تاریخ: 30 آبان 1400
شناسه: 306

 

سومین شماره از  دوره جدید فصلنامه اینشورتک منتشر شد.

طبق اعلام گروه رسانه‌ای- فرهنگی اینشورتک، توسعه فرهنگ نوآوری در کسب‌وکارها به عنوان هدف اصلی در این مجموعه دنبال می‌شود.

شماره پاییز نشریه اینشورتک به طور ویژه به بررسی وضعیت نوآوری در فرایند فروش محصول در صنعت بیمه پرداخته است. همچنین برای واکاوی دلایل عدم موفقیت در ارتباط‌گیری موثر با مشتریان به بحث و گفت و گو با کارشناسان و مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌‌ای مختلف نشسته است.

این شماره از مجله به طور خاص بر موضوع «بررسی اهمیت فروش بیمه و چالش‌های پیش روی آن» تکیه دارد، موضوعی بسیار بااهمیت در تعریف کارکردهای امروزی صنعت بیمه و مسیری که برای طراحی و عرضه محصولات تازه به بازار رقابتی بیمه باید طی شود. بیان رویکردهای امروزی فروش محصول در اکوسیستم بیمه و بررسی چالش‌های موجود و ارائه راهکار در گفت‌وگو با متخصصان و کارشناسان از مهم‌ترین رویکردهای مجله اینشورتک در  این شماره است.

آنچه در شماره جدید این نشریه می‌خوانیم بررسی نقش روند فروش در صنعت بیمه است  که در این رابطه میزگرد با مدیران فروش و کارگزاران بیمه‌ای برای بررسی علل این امر و انجام نظرسنجی از فعالان بیمه در باره موانع توسعه فروش در کسب و کارهای بیمه‌ای را می‌توان نقطه عطف پرونده این شماره دانست و البته گفت‌وگو با حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه در رابطه با نقش فناوری‌های نوین در آینده صنعت بیمه.

گفت‌و‌گو با مهدی ملکی، معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی و حسن مرال کارشناس توسعه و طراحی محصول از کشور ترکیه از دیگر مطالب پرونده خاص مجله اینشورتک با عنوان جلد «خطای مسیریابی» است.

فصلنامه اینشورتک که در دوره جدید در قالب ۱۲۸ صفحه رنگی و شبکه توزیع گسترده به صورت فصل‌نامه در دسترس فعالان حوزه بیمه و مالی کشور قرار می‌گیرد دارای فصل‌های مشخص با موضوعات خاص خود است. در بخش ایده یادداشت کارشناسان طراحی محصول و فروش شرکت های بیمه و گزارش های موردی از موفقیت شرکت های بزرگ خارجی در توسعه روند فروش، در گروه آکادمی بررسی شرایط آمادگی برای اقدام به نوآوری در شرکت های بیمه و در بخش تجربه ایرانی بررسی علل شکست استارتاپ های ایرانی از مواردی است که می‌توان در این شماره از فصلنامه اینشورتک به آن توجه داشت.

در همین رابطه