در رویداد اینشورتک سامیت 2024:

از حامیان نوآوری در صنعت بیمه تقدیر شد

21 اسفند 1402
شناسه : 795
منبع:

در رویداد اینشورتک سامیت 2024 که روز 20 اسفند در مرکز نوآفرینی پلنت برگزار شد، از حامیان نوآوری درصنعت بیمه تقدیر به عمل آمد. در این مراسم، از 3 فرد و 2 شرکتی که در سال 1402 از نوآوری در صنعت بیمه حمایت کرده بودند، قدردانی شد.

نفر اول دکتر علی بنیادی، معاون طرح و توسعه و عضور هیات عامل بیمه‌مرکزی بود که بابت تلاش‌هایی که جهت تسهیل محیط قانونی برای فعالیت‌ اینشورتک‌ها و سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه در اینشورتک‌ها انجام داد (تصویب آیین‌نامه‌های 104 و 105 بیمه)، مورد تقدیر قرار گرفت.

نفر دوم نیما بصیری، رییس اتاق بازرگانی قزوین، عضو اتاق بازرگانی تهران و مشاور شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود که به دلیل تلاش در جهت استقرار مرکز نوآوری دانش‌بنیان بیمه‌ای شایسته تقدیر شناخته شد.

نفر بعدی نسیم بنایی خبرنگار مجله اینشورتک و دبیر حوزه بین‌الملل رسانه اکوایران بود که به دلیل فعالیت رسانه‌ای در حوزه اینشورتک و تلاش‌های وی در این حوزه، مورد تقدیر قرار گرفت.

پس این افراد، نوبت به شرکت‌های بیمه پاسارگاد و بیمه سامان رسید که به دلیل حمایت از نوآوری تقدیر شوند. از شرکت بیمه پاسارگاد به دلیل برگزاری رویداد «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» با مشارکت پلنت قدردانی شد و مهندس قاسم نعمتی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت، به نمایندگی لوح و هدیه را دریافت کرد.

بیمه سامان نیز به دلیل حمایت از توسعه و ترویج نوآوری و اینشورتک شایسته تقدیر بود که احمدرضا ضرابیه مدیرعامل این شرکت لوح سپاس و هدیه را دریافت نمود.

 

شایان ذکر است که دومین رویداد اینشورتک سامیت به همت مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت و جهت ترویج نوآوری در صنعت بیمه برگزار شد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4