شرکت بیمه منیولایف[1] اعلام کرده است که هوش مصنوعی مولد (GenAI) را برای بهبود فرآیندهای کسبوکار و ارتقای خدمات مشتری در سراسر آسیا به کار میگیرد و سنگاپور اولین بازار آن است.
این ابتکارعمل، GenAI را در مجموعه عملیات کلیدی از جمله خدمات مشتری و پشتیبانی نمایندگان ادغام میکند. در بخش خدمات مشتری، GenAI در مراکز تماس برای خودکارسازی وظایفی مانند خلاصهسازی تماسها، تحلیل روند روزانه و جستجوی قرارداد استفاده میشود که امکان پاسخگویی سریعتر و دقیقتر را فراهم میکند. انتظار میرود این سیستم تا پایان سال ۲۰۲۴ در سنگاپور راهاندازی شود.
منیولایف همچنین دو ابزار مبتنی بر GenAI نیز معرفی کرده است. ابزار توانمندسازی نمایندگان فروش، که برای بیش از ۲,۰۰۰ نمایندگی راهاندازی شده است، بینشهای تعاملی شخصیسازی شده را بر اساس دادههای مشتریان ارائه میدهد و به نمایندگان در ارائه توصیههای سفارشی کمک میکند. علاوه بر این، دستیار صدور با خودکارسازی تحلیل اسناد، کار ارزیابی و صدور را سادهتر میکند و زمان پردازش را از پنج روز به سه روز کاهش میدهد.
ابزار توانمندسازی فروش:
- بینشهای عمیقی درباره ترجیحات و نیازهای مشتری به نمایندگان ارائه میدهد.
- ایدههای تعامل شخصیسازی شده بر اساس دادههای مشتری تولید میکند.
دستیار صدور:
- تحلیل و خلاصهسازی اسناد را خودکار میکند.
- زمان پردازش مرتبط با صدور را از ۵ روز به ۳ روز کاهش میدهد.
- دقت در تصمیمگیری را بهبود میبخشد و وقت کارکنان واحد صدور را برای موارد پیچیدهتر آزاد میکند.
کارن لگت، مدیر ارشد بازاریابی جهانی منیولایف میگوید: «GenAI در حال تسریع تحول ما، پیشبرد رشد و تسهیل استفاده از فرصتهای نوآورانه برای افزایش کارایی در کل سازمان ما است. پیشرفت ما در بازار در استفاده و مقیاسپذیری موارد متعدد در سطح جهان، منجر به تعامل و رضایت عمیقتر مشتری میشود. سرمایهگذاریهای قابل توجهی که در سیستم ابری، قابلیتهای داده و نیروهای مستعد انجام دادهایم، سرعت، کارایی و نوآوری ما را برای پیشتازی در فضای GenAI میسر میسازد.»
مارک چایکوفسکی، مدیر ارشد آنالیتیک در آسیا و مدیر بازاریابی در سنگاپور نیز اظهار داشت: «راهاندازی این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در سنگاپور، تعاملات مشتری را با ارائه خدمات سریعتر، دقیقتر و شخصیسازی شده به طور قابل توجهی بهبود خواهد بخشید. با خودکارسازی وظایف روتین در امر صدور و سادهسازی پشتیبانی از مشتری با هوش مصنوعی، ما تعهد خود را به ارائه ارزشی منحصربهفرد به مشتریان و همکاران خود دوچندان میکنیم.»
[1] Manulife